Ilmuma hakkab ajakiri Vello!

, meediaekspert
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kalle Mäda
Kalle Mäda Foto: Erakogu

Esmaspäeval alustab ilmumist eestikeelne meelelahutusajakiri Vello!. Esmaspäev pole ilmumise päevaks valitud juhuslikult, sest siis on kõigil kõva pohmell ja peaparandus kulub marjaks ära.

«Ülemaailmselt tundmatu ajakiri Vello! on suunatud kõigile topsisõpradele, parmudele ja sopajoodikutele. Tegemist on elegantse, intelligentse ja positiivse ajakirjaga, mis ei alanda oma lugejaid odava klatši ja kuulujuttude jahtimisega. Tugeva pildikeelega Vello! kajastab labrakaid, joominguid ja prallesid, napsilembeste inimeste pulmasid ning uudiseid täis peaga tehtud vägitegudest,» räägib ajakirja peatoimetaja Vootele Viina­sokk.

«Vello! on kvaliteedimärk, mille veergudele jõuab täis peaga aetud möga, möla, jura, iba, lällamine ja pläma! Lugejatega oma lugusid jagada on positiivne kogemus ning Vello! teeb kõik selleks, et  toimetus ja reporterid pidevalt lakku täis oleks,» lisab ta.

«Kindlasti leiavad Vellost! põnevat lugemist mehed ja naised, kes armastavad normaalselt tina panna,» lubab peatoimetaja. «Siiber on kogu sellest plämast, mis praegust Eestis ilmub. Keda need uudised ja muu jura ikka kotib! Aga kärakat panna meeldib kõigile!»

«Vello! üks edu aluseid on väga hea kvaliteediga fotod,» kinnitab peatoimetaja. Pildimaterjali eest kannab hoolt toimetuse fotograaf Maximilian von Regenbogen, kes käib usinalt kõigil seltskonnaüritustel, labrakatel ja kräudel, kus aga tasuta jooke ja süüa pakutakse, ning klõpsib telefoniga kõike, mis ette jääb. Nii sünnivad eksklusiivsed nüansirikkad fotoreportaažid ja portreelood, mis toovad maailma meie lugejatele koju kätte.»

«Vello! ilmumine saab olema värske tuulepuhang Eesti meelelahutusajakirjade turunišis,» usub kommunikatsiooniekspert Raul Rebane, kellega vestleme UFO-pubis. «Turg oli Vello! ilmumiseks ammu küps, kuna kaine peaga tehtud meediamudel on ennast ammendanud ja maksujõulised lugejad on nagunii kogu aeg täis!»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles