Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >
Postimees 160 Juubeli puhul loe seda lugu tasuta!

Väike sammuke veidrusest keskvoolu poole

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Chairlift-Moth | FOTO: Kuvatõmmis

Chairlift

Moth

Columbia Records

Hinne: 4

Chairlift jätkab tantsulise popi tegemist, mille järgi on enamasti raske tantsida. Laias laastus võib kõiki nende kolme albumit nimetada synth-popiks, aga igal albumil on toimunud kerge sihi muutus. Esimest albumit mäletab muusikaajalugu peamiselt loo «Bruises» järgi, mis promos üht i-toodet. Teise albumiga muututi duoks, muusikaliselt mitmekülgsemaks ja hakati tegema kriitikutele meelepärast 80ndate kõlaga veiderdiskot. Iseloomustajaks ehk promosingel «Amanaemonesia», mis kõlab sama kummaliselt, kui selle kirjapildi põhjal võiks arvata.

Enne uue albumi valmimist tegi Caroline Polachek veel naljakamat sooloprojekti ning koostöös Patrick Wimberleyga kirjutati Beyoncéle üks lugu. Koostöö maailma ühe suurema nimega võis olla ka põhjus, miks Chairlifti helikeelde lisandus hulk r’n’b kõlasid ja rütme, mis aitab uue albumi esmakuulamist teha kõrvale kergemaks ja kiirendab lugudest arusaamist.

Kahjuks või õnneks ei lisa see uuenenud kõla lauludele oluliselt peavoolu tõmmet, mis ilmselt tähendab, et vähemalt selle albumiga Chairlift veel suuri müüginumbreid ei saavuta. Pigem jäädakse ka nüüd bändiks, mis meeldib inimestele, kellele meeldivad esitajad, kellest «tavalised» inimesed midagi ei tea.

Lihtne see muusika pole, aga lugusid kirjutab duo hästi ja pisut on keskmisele popmuusikale lähenetud, nii et oma doosi saavad kätte nii lihtsama rütmi järgi ennast liigutada armastavad inimesed, vaikselt südamevalust pisaraid poetavad romantikud kui ka lihtsalt mitmekihilisi rütme hindavad salahipsterid.

Tagasi üles