Anna Smailli «Kellamängu» võib ja saab pidada multidistsiplinaarseks teoseks. Ainuüksi juba seepärast, et loodud maailm on muusikakeskne.
Tellijale
Maailm, kus ei eksisteeri midagi peale muusika
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tunnistan, et minusugusel muusikavõhikul oli suhteliselt keeruline sukelduda düstoopiasse, kus kasutatakse asjade väljendamiseks muusikalisi termineid. Mis sest, et osa neist on kooliajast tuttavad ja suhteliselt arusaadavad. Sest osa neid on sellised, mille tähendust pidin ikka ja jälle meelde tuletama. Või lappama lehekülgi tagasi, et joonealust märkust uuesti vaadata.