T1 omanik: raskel ajal peab keskus üürnikule appi tulema (4)

Copy
Allan Remmelkoor loodab, et kui sättida T1 sissepääs maja taga oleva raudteetunneli vastu, astuvad inimesed keskusesse sagedamini sisse ja teevad oste hetkeemotsiooni ajel.
Allan Remmelkoor loodab, et kui sättida T1 sissepääs maja taga oleva raudteetunneli vastu, astuvad inimesed keskusesse sagedamini sisse ja teevad oste hetkeemotsiooni ajel. Foto: Konstantin Sednev

Mullu valminud kaubanduskeskuse T1 Mall of Tallinn omaniku Pro Kapitali juhatuse liige Allan Remmelkoor ütles, et kõigis Tallinna keskustes on üürihindadele surve ning raskel ajal peab keskus üürnikele vastu tulema, tehes näiteks ühiseid reklaamikampaaniaid või alandades üüri. Samuti avaldas ta kaks brändi, mida ilmselt iga kaubakeskus ihaldab.

Pro Kapitalile kuuluv T1 kaubanduskeskus on viimasel ajal pidevalt meediapildis olnud. Miks teile nii palju tähelepanu pööratakse?

Ma arvan, et see on loomulik. Iga uus, põnev ja natuke teistmoodi ambitsioonikas projekt pakub avalikkusele huvi. Me oleme algusest peale pildile pääsenud, sest oleme suutnud Tallinna luua silmatorkava ja äratuntava objekti.

Meedias on kirjutatud sellest, et T1 on tühi. Kas teile on külastajate arv pettumuse valmistanud?

Külastajate arv on olnud väiksem, kui arvasime. Teisest küljest ütlen, et kõik uus ja innovatiivne, mida oma majas oleme loonud, on kenasti käima läinud. See pool, millega ma ise 20 aastat tagasi Kristiine keskust luues alustasin – klassikaline kaubandus –, vajab praegu järeleaitamist. Kui mõtleme, kui palju on ühiskond ja tarbija selle 20 aastaga muutunud, siis võib võrdluseks öelda, et kaubanduskeskused Tallinnas pole kuigivõrd muutunud. Tehtud on laiendusi ja vahetatud põrandaplaate. Inimesed on harjunud neis käima ja ollakse inertsed, aga kõik arendajad mõtlevad sellele, millised keskused ja millised kooslused võiksid järgmised 20 aastat vastu pidada.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles