-Teile meeldib live’i teha. Live’i teete te masinatega. Mis vahe on teie jaoks live’il ja stuudios muusika tegemisel?
Live’is mängides on meil mõistagi aluslood olemas, aga selle käigus muutub palju, leiutatakse palju. Kahte sarnast ei tule kunagi. Minu asi on sättida live’is paika lugu sellisena, nagu me seda teame, ja Alex kui DJ improviseerib selle peale. Ta kunagi samu plaate ei võta. Ka meile endile meeldib live’il ikkagi riske võtta ja saada üllatatud, muidu oleks kuidagi puine.
-Visuaalne osa on teil ka alati väga võimas ja oluline, kuidas te konkreetses esinemisolukorras sellega suhestute?
On küll, aga paraku minu puhul on näiteks nii, et kui ma oma musafaile seal haldan, siis ei õnnestugi mul visuaale näha, sest selja taha ju inimene ei näe. Kuid ei saaks öelda, et ka publikut poleks huvitav vaadata.
-The Orbi plaatidel on alati sellised, ütleme, nii komplekssed plaadinimed ja ka kujundus. Viimane plaat kannab nime «Moonbuilding 2704 AD». Mida see tähendab?
(Naerab.) Eks üks eesmärk on lasta kuulaja kujutlusvõimel tegutseda. Mida ma rõhutaks, on see ehitamise osa selles sõnas, me tahaksime, et inimesed midagi päriselt teeksid, ette võtaksid, ehitaksid. Leiutada oma tulevik, leiutada enese ümbruskond. Kuule ehitamise visioon on muidugi väga futuristlik, kuid hiljaaegu räägiti, et millalgi 20…70 vist plaanitakse saata Kuule üks pikaajalisem inimdelegatsioon. Ja kuidas sa seal Kuul elad, kui sinna midagi ei ehita. Nii et mõtted on õhus ja eks haarasime meiegi neist kinni.