Matlock oli seal bassimees. Peagi visati ta Sex Pistolsist välja, ja põhjusi, miks see juhtus, on muusikaajalukku salvestatud mitu: küll olevat asi olnud selles, et keskklassi taustaga Matlock pesi liiga tihti jalgu, küll selles, et talle meeldis The Beatles. Pärast teda tuli bändi Sid Vicious.
Matlocki versioon on, et ta lahkus bändist, kuna laulja Johnny Rotten muutus kummaliseks ja hakkas talle pinda käima. Et muidu oli normaalne tüüp, aga avalikkuse ees muutus. Malcolm McLaren vana situatsionistina ja skeemitajana oli osav meediaga manipuleerima ja niimoodi müüdid sündisid. Aga mis kunst see on ilma müütideta, ilma fiktsioonita. Mulle isiklikult see jalgade pesemise jutt meeldib.
Pärast Sex Pistolsit asutas Matlock new-wave-bändi Rich Kids, mille laulja oli muide hilisem Ultravoxi laulja Midge Ure. Bänd kaua ei tegutsenud ja erilist jälge muusikalukku ei jätnud. Mõned on seda nimetanud lausa üheks alahinnatumaks bändiks roki ajaloos, aga eks neid alahinnatud bände ole muidugi rohkem kui hinnatud bände. Ka tegi Matlock kaasa Iggy Popi 1980. aastal ilmunud albumil «Soldier». Tema viimane projekt kandis nime Glen Matlock & The Philistines ja neilt ilmus viimane plaat kolm aastat tagasi.
Peagi on tal plaanis ka uus album, aga koosluse nime ta veel öelda ei oska. «Võib-olla lihtsalt Glen Matlock,» arvab ta. Võib öelda, et Matlock on sisenenud täie hooga projektikultuuri, sellesse meie aja ilmingusse, mida iseloomustavad ebakindlad ja hägused positsioonid. «Minu vanuses on raske leida muusikuid, kes oleksid nõus bändi tegema – kõik osalevad mingisugustes projektides, kõigil on vaja teha tööd,» räägib ta tooniga, mis ei anna tunnistust nördimusest, vaid tasakaalustatud hinnangust.