Kontserdisaali laes rippuv kera on visuaalselt silmatorkav ja sunnib vaatajat endaga suhestuma. See on möödapääsmatu. Kui ring esindab ideaalset vormi kahemõõtmelises maailmas, siis kera täidab sama ülesannet kolmemõõtmelises ruumis. Silmi selle totaalsuse taotluse ees sulgeda ei saa.
Näitemäng ise on ühelt poolt visuaalselt üliemotsionaalne ja teisalt nii lakooniline. See vastuolu loobki pinge. Shakespeare’i 400-aastane ajalooline tekst on NO99 esituses kui tasapind sfääril, surematu loo ainuvõimalik jätk tulevikku, võimalus kohaneda tänapäeva väärtushinnangute ja tekstiloomega.
Lavastuse esteetika ja märgisüsteem on tõeliselt nüüdisaegne, mistõttu kõnetab Shakesepeare’i umbes 1600. aastal kirjutatud tekstis avalduv armastus ka praeguseid noori. Neid, kelle maailm on taandumas ruumist tasapinnalise ekraani suuruseks – ekraani, mille emotsionaalseks sisuks on emotikonid ja juutuuberite kõiksusesse suunatud «enesepaljastuslikud» monoloogid.
Ääretult inspireeriv on lavastaja ja kunstniku idee kõrvutada tasapinnaline maailm lõpmatu sfääriga ning inimhinge suurus tehniliste võimalustega. Väga osavalt ja loovalt on nad kasutanud Tehnika kui tegelaskuju rolli suure plaani loomisel, nii et suur ja ka ülisuur plaan muutuvad armastuse kõrval lõpmatuseks.
Esmalt surutakse vaataja tähelepanu ruumis kokku, nii et kõik muutub üheks tasapinnaks, mis omakorda on laiali laotatud hiigelsuurele sfäärile. Seda vastuolulist mõtet on raske sõnadesse panna, seda peab nägema. Kuid just nii esitatakse poolsfäärilisel inimnäol ja kehal kogu etenduse vältel joonepõhist mänglevat animatsiooni. Kordagi ei sula see füüsiliselt üheks tervikuks ning jääb rõhutatult eri maailmadesse, et vaataja peas tekiks kokkupuude märgi ja vaimu tasandil.