Tegemist on sooloetendusega, esialgu ka täiesti tühja teatriruumiga, mida Iggy hakkab sõna sõna haaval täitma, roll rolli haaval tihendama. Alguses kirjeldab ta kardina taga toimuvat tegevust, samal ajal näidates meile valget ja tühja lava. Seejärel läheb lava pimedaks ja ta tuleb lavale. Me kuuleme esineja liikumist, veel enam, ta ise ütleb meile, mida ta seal toimetab ja teeb. Peagi on lava valge ja Iggy jätkab kirjeldamist, mis sest, et nüüd me juba näeme, aga tema täidab meie aju oma tahtmist mööda. Ta kirjeldab minevikku, olukordi meie peas, seda, kuidas meie tulime täna teatrisse, kuidas me ootasime fuajees ja sisenesime õlledega saali. Päriselt see nii muidugi ei olnud, Iggy toodab meile minevikku, ehitab uue mälu ja meil jääb üle vaadata, mis sellest kõigest nüüd siis saama hakkab.
Meie ettekujutust ta käivitada ei kavatse. Ta kirjeldab kõike. Ja ettekujutamise puhul ei pea ma silmas mitte tuleviku kujutlemist ja ennustamist, vaid just mineviku meenutamist. Peagi teeb ta osava luubi minevikust tulevikku, pannes sõnadesse tähtsusetuid seikasid teatrisse sisenemisest. Juhul kui tegemist oli tähtsusetu seigaga, mida tegelikult ei toimunud, siis anname selle pisivale andeks, ah, ükskõik, ülejäänu oli ju enam-vähem täpne kirjeldus ehk tõde. Jutustaja läheb hoogu ja lisab sammhaaval situatsioone, mida me isegi ette kujutada ei suudaks, varsti ei ole enam palju ootusärevat teatripublikut Kanuti Gildi SAALi ukse taga, vaid on massid, tohutud inimhulgad, kes ründavad meid – intelligentset teatripublikut. Nad on kurjad, koledad ja lollid, neljakümneaastased, kes elavad ikka veel koos vanematega. Nad on seal selleks, et meid vägistada. Need pildid on juba tulevikust ja neid esitatakse tõena.