Tiina Lokk
PÖFFi juht ja filmikriitik
Hinne 3
Huvitav teema. Hea kaamera-, hea näitlejatöö... aga väga tuim teostus. Palju teksti, mida on igav jälgida, sest see on dramaturgiliselt pingestamata. Film siiski on visuaalne kunst, ehkki jah, võib ka nii.
Indrek Kasela
kinopidaja
Hinne 3
Võimalik, et ma pole piisavalt rafineeritud, aga mulle tundub see film igav. Kliinilised kaadrid, pretensioonikas paatos. Peategelane on kui ameerika psühho Patrick Batemani säästuvariant. Kiitus selle eest, et Kõusaar proovib areneda ja elab Eesti filmipildis omas ruumis. Siiski ei pea alati just väga suuri hüppeid ette võtma.
Lenna Kuurmaa
muusik
Hinne 3
Meeldis filmi süvenev aeglane rütm, mõtlik ja kohati õudu tekitav fiiling. Üllatas režissööri käekiri, mis erineb mu meelest varem nähtud eesti filmide omast.
Roman Baskin
näitleja ja lavastaja
Hinne 3
Päris uhke on vaadata tasemel näitlemist – inglise traditsioon –, huvitavaid loodusvõtteid, pildilist esteetikat jne, jne. Siiski on harjumatu, et meil on nüüd ingliskeelne film, homme ehk ka ingliskeelne raamat ja ingliskeelne teater… Mage provintslikkus, see minu jutt? Aga oh paradoksi, režii on just sellesama provintsliku maailmavaate ja ka teostusvõime taga kinni. Mis on provintslikkuse põhitunnuseks? See, kui ambitsioon on suurem tegelikest võimetest.
Keskmine 3,0
Varem:
«Lisa Limone ja Maroc Orange: tormakas armulugu» – 4,25
«Eestlanna Pariisis» – 3,2
«Vaeste kirjanike maja» – 3,0
«Kõik muusikud on kaabakad» – 2,25