Selge Sõnumi auhinna sai NUKU teatri plakat

Kultuuritoimetus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Annika Metsala ja Britt Urbal Keller võidu toonud plakati ja auhinnaga
Annika Metsala ja Britt Urbal Keller võidu toonud plakati ja auhinnaga Foto: Nuku

NUKU teater pälvis Selge Sõnumi konkursil parima teabepildi kategoorias laureaaditiitli. Parimaks teabepildiks tunnistas žürii teatri sügisese piletikampaania sõnumi «Nukuteatrit igale vanusele».

Kampaania sõnum loodi NUKU teatri peakunstnik Britt Urbla Kelleri, turundusjuht Annika Metsala ja kommunikatsioonijuht Hannele Kändi koostöös. «Erinevalt varasematest teatri kampaaniatest oli meie sooviks viia publikuni selge sõnum selle kohta, et NUKU teatris on lavastusi igale vanusele. Sellele sõnumile palusime peakunstnikult visuaalset lahendust, » sõnastas turundusjuht Annika Metsala sõnumi tekkeloo. «Mina töötasin selle sõnumiga edasi ja lõin sellele tuginedes sobiva visuaali, » täiendas Britt Urbla Keller.

Eesti Keele Instituudi direktor Urmas Sutrop ütles ERRi vahendusel, et kõnealune teatriplakat oli väga selge. «Seal oli nii vähe sõnu, teksti, aga pilt rääkis kõik: erineva vanusega figuurid, erinevast soost, peaaegu et [erineva] nahavärviga ka. Nii et kõik oli paigas, » kirjeldas Sutrop.

Selge Sõnumi auhinna on ellu kutsunud Eesti Keele Instituudi, Euroopa Komisjoni Eesti Esinduse, Eesti Keeletoime­tajate Liidu, Eesti Kujundusgraafikute Liidu, Eesti Disainerite Liidu ja MTÜ Hooandja esindajatest koosnev komisjon, mis koondab keele-, reklaami- ja kujundusasjatundjaid. Auhindu anti sel aastal välja esmakordselt.

Auhinnaga tunnustatakse ettevõtteid ja organisatsioone, kes suhtlevad avalikkusega arusaadavalt, edastades kasutajasõbralikke kodulehti, taotlusvorme, sõidugraafikuid ja muid infosõnumeid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles