Aga mingist hetkest see juhtub, sest «Raevu» ameeriklased pole samasugused ühe selgelt piiritletud õilsa eesmärgiga kangelased nagu USA sõdurid kahes eelmainitud filmis. Need mehed sõdivad juba kolmandat aastat järjest. Idealismi – kui seda millalgi alguses ka oli – on ammu tapnud laibatükiline argipäev ning teadmine, et kui ühes kohas on lahingud löödud ja imekombel ellu jäädud, tuleb pikemalt hinge tõmbamata teise edasi liikuda.
Tapa või saa tapetud, ka siis, kui sinu vastas on viimases hädas mobiliseeritud laps või vastane perepilte näitab ja nuttes armu palub. Temaga võiks magada šokolaadi või suitsupaki – või tegelikult vaid nelja sigareti eest, kõlab kommentaar mööduvat ameeriklaste kolonni jõllitava imekauni saksa sõjapõgeniku kohta.
Näidates sellist suhtumist, ei püüa film jätta oma kangelastest ebasümpaatset muljet. Nad ei ole mingid maniakid ega sõjahullud, vaid suhteliselt tasakaalukad ja professionaalse meeskonnana toimivad inimesed. Ka otseselt demoraliseerunud pole nad, aga mingit nihet võrreldes sellega, kuidas peaks olema korrektne, on siiski tunda. Korrates sõnu «Elu parim töö!», fikseeritakse vaid fakti, et pääsu pole kuhugi, mitte ei kiideta, kui hea on pidada Euroopas eurooplaste eest sõda.
Sama puudutab tegelikult ka nende vaenlasi. Näeb küll intsidente tõeliselt kurjade natsidega, kelle käest rahvast vabastatakse, kuid üldmulje järgi ei paista nad ameeriklastest paremad ega halvemad, pigem on mõlemas vormis sõdivad mehed julmade ajalooliste olude ohvrid samamoodi nagu taustal ellu jääda üritavad rusutud tsiviilisikud.