Arsise juht Aivar Mäe ja mänedžer Tiina Kodumäe
Meid oli hoiatatud publiku eest, kes on rahutu ja kõnnib saalis ringi ega kuula, mis lavalt tulemas. Meie kogesime absoluutselt vastupidist! Publik kuulas väga hästi! Kui ka jutustati omavahel, siis pigem seetõttu, et sooviti kohe muljeid vahetada. Kollektiivi juhina olin rahul Arsise mängijatega, kes igal pool andsid endast rohkem kui sada protsenti.
Kõige paremini õnnestusid kontserdid Pekingis, Shanghais ja Hongkongis, kus tundus olevat teadlikum publik. Hongkongis oli pool publikust kohalikud kellamängijad ja kellaansamblite dirigendid. Seetõttu oli ka sealne publik meie jaoks parim publik ja nad võtsid meid väga hästi vastu. Üks parimaid kommentaare, mida iial oleme kuulnud, tuli kohaliku kellamängijate gildi presidendilt: kõik kellamängijad maailmas peaksid kuulma Arsise kontserti, siis nad teaksid, millist muusikat on võimalik käsikelladega teha!
Hongkongi tänavatel meie protestijaid ei märganud. Küll oli liiklus pisut ümber korraldatud, kuid muu elu käis edasi samal viisil.
Kõige raskem publik oli Xuzhou linnas, kus tundus, et nad polnud meiega samal lainel. Kuigi oli olemas tõlk, meie naljad ilmselgelt nendeni ei jõudnud või ehk võib öelda, et läksid tõlkes kaduma.
Xuzhou on tööstuslinn, kus vaesesse piirkonda on ehitatud üüratu ja väga moodne kontserdimaja. Mida märkasime, oli see, et pea kõik kontserdimajad ja -saalid on väga suured. Olnud pikalt kinnine ühiskond, püütakse nüüd inimesi kultuuri kaudu arendada, rahvusvahelistada. Väga huvitav oli jälgida, kuidas pärast kontserti autogrammitunde korraldati – inimesed pandi ritta, Arsise mängijad eraldati aga vastavate lintidega ja tseremoonia võis alata. Kuulajad järgisid klienditeenindajate korraldusi ning käitusid vaoshoitult. Palju oli pildistamist – küll mitte kontserdi ajal, sest see polnud ju lubatud, kuid alati pärast kontserti laval ja fuajees.