Minu mõtterida hakkas vedama kusagil teises stseenis, kui noored peo ettevalmistamise käigus hakkasid rääkima sellest, kuidas välja näha, mida selga panna. Siis tuligi kõneks vana Heintsi pulmapintsak. See on ehk siseringi nali, aga ka mina olen noorena kandnud oma vanaisa pintsakut, selle oma sõbralegi selga andnud, et ta saaks uhkelt oma esimest kunstinäitust avada. Ja isegi kui see pintsak, vana Heintsi oma, on hästi hoitud, ei ole see oma. Kusagilt see ikkagi pigistab. No ja siis hakkadki paremat tahtma, sellist, mis on sinu oma ja sulle sobiv kõigis oma parameetrites. Otsid kogu elu ehk ja vahel vaatad seda uut vana pintsakut kapinurgas.
Mulle seostus see pintsak Mikiveri tagiga, mille Mikk olevat kunagi oma lemmikõpilasele Peeter Sauterile kinkinud. Peetrist ei saanud näitlejat. Ta samanimelises lavastuses («Mikiveri tagi») ütleb, et näe, sai kirjanik, selline, kes isegi näidendeid pole kirjutanud. Aga pintsak või tagi minevikust on ikkagi tähtis. Mulle tundus, et ka neile noortele näitlejatele. See lisas meelekindlust.
Kui olin selle vahepealkirja kirja saanud, läks Raplas elekter ära. Kadus internet ja kogu 21. sajand. Valgust jäi vähemaks. Neil noortel seal lavastuses marsivad peo ajal sisse kaks tulnukat. Ütlevad: «Tere, Maa inimesed. Me oleme kosmosest, meie planeet hävis hiljuti.» Humanoidid kirjeldavad maarahvale, et pole olemas jumalaid, karmat, bitte ega krüoonikat. Ei ole surmahirmu ega taassündi. Kõik lõpeb ja on olematus. Seltskond viskab tulnukad välja roppude sõnadega. Pidu jätkub, sest: mis kuradi hallo, kosmos, hallo, maa! Meil oli tore pidu ja meil on tore pidu edasi.