Suurepäraseks näiteks on Rimini Protokolli «Remote Tallinn», kus puudusid näitlejad, lava, isegi võiks öelda, et publik, kuid tegemist on võimsama teatrielamusega, mida sel aastal Eestis pakuti.
Teatri üheks ülesandeks on vaatajat mõjutada, seda nii emotsionaalselt (pannes ta nutma, naerma, põnevust tundma, kaasa elama jne) kui ka vaimselt/mõistuslikult (sundides vaatajat enesele küsimusi esitama, mõtlema, nägema uusi vaatenurki jne). «Remote Tallinn» täitis selle ülesande sajaprotsendiliselt.
Selgituseks tuleb «Remote Tallinn» lavastust pisut kirjeldada. Ühte etendust «mahub» vaatama 50 inimest, kellele jagatakse välja kõrvaklapid. Etenduse ajal publik liigub linnaruumis ühest punktist teise, kuid tegelikult toimub etendus vaataja peas - «näitleja» hääl juhib vaataja tähelepanu linnaruumis olevatele objektidele ja esitab küsimusi (mitte kunagi vastuseid andes!) või ka palveid.
Hääl tegelikult ei kuulu inimesele, vaid arvutile. Lavastus dramaturgiline pinge ongi saavutatud masinate ja inimese, samuti ka üksikisiku ja grupi vastandamisel.
Etenduse alguses nendib hääl, et publiku moodustab grupp inimesi, kes tegelikult ei soovi olla ega tunda end ühtsena. Kavalalt etenduse vaatajatega manipuleerides paneb hääl publiku muusikapoe vaatekana taga tantsima, muudab publiku meelevaldajateks, kes pastakaid ja raamatuid peakohal hoides kujutavad ette, et nad võtavad osa miitingust.
Etenduse lõpuks ongi etenduse publik muutnud ühtseks jõuks. Publikul on saladus, mis annab neile jõu ja nahaalsuse seista näiteks Tallinna kaubamaja kassade juures ning vahtida sisseoste tegevaid inimesi. Kusjuures etenduse publik ummistab igasuguste süümepiinadeta avaliku ruumi, takistades nn tavaliste poekülastajate liikumist.