Saada vihje

Vajate muusikaõpet? Kutsuge audiitor!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Priit Pullerits
Copy
Kontrastide mäng: audiitor Reet Lantson Tallinnas Kochi Kohvitoas klaveri Reval Piano ees.
Kontrastide mäng: audiitor Reet Lantson Tallinnas Kochi Kohvitoas klaveri Reval Piano ees. Foto: Liis Treimann

Esmalt kaks aastat Austraalias. Kuhu edasi? Londonisse. Stopp! Pöördeline sündmus isiklikus tundemaailmas lõi noore klaverimängija ja -õpetaja plaanid uppi.

See ei tundu just loogiline. Heitke pilk Rahva Raamatu edetabelile: näete, muusika ja tantsu kategooria mulluse müügipingerea tipus troonib Reet Lantsoni «Klaveriõpik lastele». Nüüd uurige audiitorfirma Villems Donoway töötajate nimekirja – sealt leiate projektijuhi kohalt samuti Reet Lantsoni. Nimekaimud?

Ei ole. Kui erinevad ka ei tundu klaverimäng ja auditeerimine, on tegemist ühe ja sama inimesega.

Klaveriõpiku ilmumine ei pruugiks iseenesest tähelepanu pälvida, kui pealtnäha mõistetamatule faktile, et selle heledapäine autor tegutseb rahamaailmas, ei lisaks vürtsi tõsiasi, et viimatine klaveriõpik Eestis ilmus rohkem kui kaks kümnendit tagasi. Kahtlemata seletab see ka 27-aastase Lantsoni mullu enne jõule poodidesse jõudnud õpiku menu.

Märksõnad

Tagasi üles