Norra Muusikaakadeemias magistrikraadi omandanud pianist on ennast ka akadeemilises ringkonnas tõestanud. Kogu tema koloriidsuse taga on aukartust äratav teadmistepagas, kompromissitu aastakümnete pikkune töö ja pühendumus muusikale. Praktiliselt veatult interpreteerib ta naerutava show vältel täna õhtuks valitud klaveriteoseid.
Lähiminevikust meenub veel üks meeldejääv näide, kus samalaadne tervik loodi. Mustonen Festil astus Estonia Kontserdisaalis üles Vivaldi auks loodud barokk-rokk kollektiiv Red Priest. Selle grupeeringu lavalise liikumise, muusikateoste vaheliste jutustuste ja vitaalse mängu järjeks Eestis võib lugeda Kolstadi ülesastumist Pille Lille Fondi poolt korraldataval 9. Tallinna Talvefestivalil.
Ühel suvalisel hetkel haarab Norra pianist klaveri vahelt Kalevi šokolaadi ja hakkab seda nosima. Kogu kontserdi vältel kehastub ta järjepidevalt teatud hetkedel Mozardiks või teeb mõne triki ja liigutab samas rütmis kaasa vilistades näiteks valge triiksärgi alt tugeva kontuurina välja paistvaid trimmis rinnalihaseid. Meeldejääv on Kolstadi kontserdi kohta vähe öeldud .
Iga klaveripala vahel on üks jutustatud lugu. Publiku naerutamise järgselt istub Kolstad oma instrumendi taha ning asub erakordse kergusega tuntud heliloojate nagu Rahmaninov, Schubert, Mozart ja Chopini, aga ka enda teoseid mängima. Publiku jaoks võtab klaveripaladele ümberhäälestumine esmalt aega. Kaks eraldiseisvat kontsertshow osa ei hakka tahes või tahtmata koheselt koos tööle. Ei aita siin ka valitud kontserdisaal, millele Kolstad küll kerge ja lõbusa olemise sisse võlub, kuid mis tema karakteri jaoks siiski liiga väljapeetuks, kammitsetuks ja pidulikuks jääb. Täpselt samuti nagu juhtus Red Priestiga Estonia Kontserdisaalis. Mõlemad valikud on korraldajate jaoks harjumuspärased ja mugavad, kuid ei arvestata artistide eriomase natuuriga. Sellest hoolimata pani klaverivirtuoos ja püstijalakoomik vanalinnas asuva ajaloolise saali kihama.