Kohati tekib kuuldemängu tunne ning rohkem kui üks kord tabad end mõttelt, milleks mõni pilt on lavale toodud: tempo vajub mitmel korral sohu, kusjuures näitlejatele on raske midagi ette heita, sest üksiku stseenina asi toimib, kuid pildina tervikus mitte. Ka Saatana ball – alati põnevusega oodatud sündmus – jäi pärast külaliste groteskset lavaaugust välja ja trepist üles ronimist kahvatuks ning kuigi hilisem Sviridovi «Valsi» saatel keerutamine oli iseenesest meeldiv vaatepilt, ei olnud selles midagi olukorrale omast.
Ka lubatud mustkunst jäi tühjaks veksliks. Oli küll veidi kärtsu ja mürtsu, st pisut tuleefekte ja paugutamist, kuid sellega asi piirduski. Sama häda oli visuaaliga: must lavakarp oli enamjaolt must ning vaid mõnel korral muutus ruum videokujunduse abil avaramaks ja müstilisemaks – ulatudes lavakarbist välja saali ning tekitas viivuks salapärase õhkkonna. Vaid viivuks.
Kokkuvõttes jäi lavastusest nukravõitu tunne: oli üksikuid säravaid hetki, põnevaid liikumisi ja visuaalset ülevust, kuid see kõik sumbus lihtsakoelisse näitlikkusse. Etendusele kulunud kolme ja poolt tundi saab huvitavamalt kulutada – näiteks romaani lugedes.
Lavastaja-koreograaf, heli- ja videokujundaja Janek Savolainen. Lavastaja–dramaturg Katrin Pärn. Lava- ja kostüümikunstnik Liina Unt. Valguskujundaja Imbi Mälk. Videokunstnik Argo Valdmaa
Osades Jüri Lumiste, Katrin Pärn, Ragne Pekarev, Helgur Rosenthal, Maria Engel, Janek Joost, Aivar Kallaste ja Vanemuise balletitrupp
Esietendus 7. märtsil Vanemuise väikeses majas