Samuti jäävad Eesti rahvusballeti lavastuses meelde eelkõige kaks suurepärast, kuigi väga erinevat Tatjanat: Alena Škatula ja Luana Georg. Škatula, kes igas rollis demonstreerib erakordselt kaunist füüsilist vormi, on oma laulva plastika ja lüürilise natuuriga Tatjanaks justkui loodud.
Kui tema Tatjanas jäävad kõlama graatsia ja sulnidus, siis Luana Georg toob ilmekalt esile noore naise välise hapruse ja õrnuse all peituva tugeva sisemise selgroo, isegi teatud jõulisuse, mis annab talle suutlikkuse loobuda armastusest Onegini vastu.
Georgile sobiv Onegin olnuks Sergei Upkin, kelle tantsijanatuur võimaldaks ilmekalt edasi anda nimiosalise sisemist teekonda blaseerunud kangelasest romantilise kannatajani, kuid keda teater on näinud Lenskina – ja teises vaatuses toob tantsija välja noore armastaja hinges toimuva kirgede paleti, ühendades meisterlikult rolli tantsulise ja mängulise poole.
Teine Lenski – Jonathan Hanks – on Upkini karakterist leebem ja õrnem, moodustades suurepärase kontrasti Deniss Klimuki süngele, spliini käes igavlevale Oneginile, kes hakkab elu tõsidust mõistma sõbra tapmise järel.
Jonatan Davidssoni Oneginis on enam inglise dändit ja kuiva kõrkust ning vastuolu Upkini Lenskiga pole sedavõrd terav kui Hanksi-Klimuki vahel.
Tegelikult tuleb osatäitmisi vaadates selgelt esile vahe tantsijate kultuuritaustas: need, kellele Puškini (ja Tšaikovski) looming on osa nende kasvukultuurist, toovad välja rollide rahvusliku omapära ning tunnetavad oma tegelaste siseelu rikkama ja mitmekülgsemana.
Kõige teravamalt tuleb see välja Olga rolli puhul: Abigail Sheppardi esituses ei olegi Olga muud kui üks pidevalt naeratav kena nukuke, samas kui Svetlana Danilova suudab Olgas leida ja esile tuua kergemeelsuse kõrval ka elurõõmu ja tõsidust, isegi traagikat.