Live oli üles ehitatud plaanipäraselt, kuid samas ei meenu ühtegi teist ansamblit, kes julgeks endale ettekirjutatud kava sponaanselt muuta ja täiendada. Kui see oligi plaanitud ja taotuslik, paistis see siiski spontaansena. Näiteks: Joseph Mount tulistas vahepeal oma kitarriga heavymetalisti kombel bändi liikmeid, tutvustades nende nimesid – sellist ebakonventsionaalsust oli rõõm vaadata.
Metronomy põhikoosseisus on muidu neli liiget, kuid live- esinemistele on kaasatud veel Michael Lovett, kes täiendab neid kitarri ja oreliga. Samuti pole kohanud ühtegi teist ansamblit, kus panustatakse klassikalise kõrgmoe kostüümidesse ja nende muusika olemust edastavasse lavakoreograafiasse. A la, nagu diskotantsu ABC. Raske oli silmata inimest, kes ei tantsiks. Isegi reserveeritud publik tiksus kaasa.
Kontserdi muusikaline pool ei keskendunud ainult “Love Lettersi” albumile, vaid pakkus oluliselt laiemat menüüd. Alustati 2008. aasta “Nights Outiga”, mille dünaamilsed (ilma pauside ja katkestusteta) üleminekud “The English Rivierasse”(2011) jõudsid. Samuti mängiti veel ilmumata materjali, mis Eestist, Lätis ja Prantsusmaalt kohale tulnud rahvale üsna orgastiliselt mõjus.
Ütleme nii, et kui “Boy Racers” põhjustas paljudel ainult higised pihud, siis mõnda tütarlast võis näha ka õnnest nutmas. See pooleteisetunnine jumalik ilmutus muutis ka introvertsema humanitaari sentimentaalseks, mis läheb kokku ansambli põhikontseptsiooniga ehk analoogvahenditega loodud muusikale iseloomuliku inimliku mõõtmega. Tähelepanu väärib veel asjaolu, et kõik bändi liikmed peale Anna Priori (trummid) vahetasid pidevalt insrumente ja mängisid nii kitarre, klahvpille, bongosid kui tamburiini. Lisaks osalesid kõik liikmed lugude vokaalis, mille duaalset kava ühendati lavakoreograafiaga.
Kui tavaliselt vilistatkse bänd tagasi, mis tähendab vähemalt ühte lisalugu, siis Metronomy nii tavaliselt vist mõelda ja reageerida ei oska. Tuldi lavale tagasi, pandi rahvas veelkord fankides gruuvima ja köeti lisaks veel teinegi improlugu otsa, mis polnudki nende repertuaarist. See lammutav instrumentaal võis olla Dead Kennedys või Sex Pistols, mis muutis õdusa diskoõhkkonna ajutiselt higistes maikades rüselevaks punk-performance’iks. Mis siis, et kohal viibis ka rasedaid naisi. See oli kontsert, mis ka kontsert oli!
22. märtsil Tallinnas, Rock Cafes