Raukade laine. Kümned ja kümned vanakesed, kollases valgusvihus, lõputu klobina saatel üle lava tammumas. Teel eikuskilt eikuhugi. Klobin ja vaiksed, peaaegu kuuldamatud oigavad helid. Lõputus rütmis tallumine, ringiratast tammumine, kuni saabub noor mees, istudes eeslavale režissööritooli.
Raukade pilgud pöörduvad, igaüks ihkab tähelepanu, kuid välja valitakse vaid üksikud.
Üksikud, kel «au» filmitegijale näidata seda viimast, mis neil mantli all peidus.
Ühe luidra, häbeliku, kontkõhna vanamehe pudelroheline villane mantel varjab lavendlikarva naistepesu. Vanamees koogutab püüdlikult, püüdes jäljendada – keda? Seksikaid kaunitare seebiseriaalidest? Noorust ja elujõudu kiirgavaid majasuurusi postreid pealinna äritänavailt?
Tema haleda katse nurjavad liginevad enesekindlad sammud.
Säravkuldse nahaga noor brasiillane, mulatist meesiludus, kuldses sambakarnevalikostüümis, peatub korraks (võrdluseks) vanuri kõrval.
Üleolekus pole mingit kahtlust.
Säravvalge naeratusega seksika mulati märguande peale käivitub sambanumber ja vanal eurooplasel on aeg lahkuda.
Kolm mustas rüüs köökuvajunud naist kulgevad üle lava, nagu teises aegruumis.
Aeglaselt, vääramatult, nagu tuleb surm.
Vastassuunas lohistab mustas kortsunud pintsakus paljasjalgne mees sinist paati, milles seisab püsti valgesse linasesse riidesse (surilinasse?) mähkunud kuju.
Aeglaselt, vääramatult. Nagu tuleb surm.
Raksatab välk ja kõmiseb kõu.
Nööridelt korjatakse tõtakalt kokku pesu ja viiakse varjule.
Aga mustade naiste teekond üle lava pole veel lõppenud.
Üle lava, kohvrid näpus, läheb tõtakalt Malaysian Airline’i meeskond.
Peatselt järgneb Lufthansa meeskond.
Üks hilinenud stjuardess jookseb, käega kübarat kinni hoides, teistele järele.
Lõputu vooluna, nagu ennist Euroopa, valgub üle lava Aasia. Inimesed tumesiniseis argiülikondades, teel vasakult paremale ja vastupidi. Käes kohvrid, käies kõrvale vaatamata, liiguvad nad lõputute voogudena üle lava. Ring sulgub.
Veel tegelasi, kes üle lava käisid: Tiibeti laamad, peegelpildis Saksa postiljonid, Hollandi jõuluvana Sinterklaas koos oma alatise saatja Sarte Pietiga (Musta Peetriga). NATO sõdurid ja Iisraeli naissõdurid, katoliku nunnad täiskuhjatud ostukorvidega, Magritte’i mehed kõvakübarates. Süüria põgenikud vooris, Jaapani tsunami-ohvrid jne.