«Kehad kõnetavad meid ja kehakeel on osa suhtlemisest, see annab signaale ümbritsevale maailmale, jutustab lugusid, reedab meid. Kehakeelt õpime sünnist surmani ja selles väljendub rõõm, hirm, valu, üllatus, kurbus. Kehakeel on seotud meie uskumuste, kultuurikonteksti, maailmavaate, soo, soovide, tunnete ja sotsiaalse ruumiga,» avab kuraator Tiiu Kirsipuu näituse teemat.
Igalt kunstnikult on väljas kolm teost, millest kaks on kuraator valinud varasema loomingu hulgast ja üks spetsiaalselt valminud sellele väljapanekule.
Kirsipuu üheks teoste valiku põhimõtteks on näidata skulptuuri järjepidevust ja tehnilist meisterlikkust, materjalide ja tehnikate variatiivsust ning narratiivsust, kus oluliseks osutub mõnikord hoopis protsess ja naiselik kulgemine.
Parim näide sellest on Terje Ojaveri interaktiivne videoinstallatsioon «Hoia mind», kus tugitooli istudes tuleb vaatajal sülle võtta padi, millele projitseeruvad kaadrid inimarengust, lapse sünnist kuni raugaeani.
Kirsipuu püüab enda sõnul sellega tõestada, kuidas kolmemõõtmelises kunstis kasutatavate materjalide, tööde idee ja kontseptsioonide valik võib olla väga lai. Luuakse põnevat installatiivset figuraalplastikat, kus avardunud vormikeel on autori sõnumi kandja. Siinkohal mõjubki tõestuseks hästi ka Terje Ojaveri segatehnikas valminud «Autoportree kaamelina».
Skulptuur on üldjuhul konkreetne, kuid Kirsipuu soovis sinna lisada abstraktsust helide näol. Näitusesaalides on kasutatud taustana Triinu Tauli hääleimprovisatsioone, mis loob omakorda väga meditatiivse ning somnambuulse atmosfääri. Igatahes «töötavad» kõikide autorite teosed sellega kaasa ning tervikpilt ja mulje on väga sugestiivne.