Mihkel Muti lavastuse keskmes on kolmekümnendates eluaastates Eff, kes kohtab tervet galeriid inimesi ja kuuleb nende värvikatest saatustest. Inimesed on nagu palavikus, sest ka uuel ajal on võitjad ja kaotajad. Päeval sööb Eff uut imelist Pingviini jäätist ja hilisõhtul kuulab prügikastikasside lõugamist. Villu Tamme on üks selle aja sümbolitest. Laseme nüüd tal meenutada.
«1989. aastaks oli punkarite elu Tallinnas muutunud lõdvaks, juba mitu aastat ei pidanud istuma ülepäeviti mendijaoskonnas ning jääma ilma oma ägedatest riietest ja soengutest. Minu mälus on see aeg seotud eelkõige Soomega, kus meil ilmusid esimesed plaadid ja toimus palju kontserte. Ja ülejäänud aja jõime peamiselt õlut ja viina.
Eesti rahva tegemised mulle suurt pinget ei pakkunud, või, noh, tegin ikka ka Eesti teemal laule, aga samas pole ma kunagi armastanud hiigelrahvamasse, kes üheskoos lippudega lehvitavad ja pateetilisi oode laulavad, olen alati olnud see tüüp, kes eelistab suitsust urgast, kus nurgas mängib džäss- või punkbänd. Suurtel lavadel esinemine pole mulle kunagi meeldinud. Tunnen seal, et teen lihtsalt tööd, ja vaatan kella, kaua veel jäänud on, kuidagi kõle värk, sidet publikuga ei teki.
Et mul on suhteliselt ebaharilik muusikamaitse, ei kannatanud ma ka näiteks Mattiiseni isamaalisi laule, need tundusid mulle lihtsalt koledad. Miski vägi ei meelitanud mind neid lugusid koos rahvaga laulma. Aga see-eest Balti ketis käisin, see tundus ikka väga erilise ettevõtmisena, milles lausa pidi osalema. Sõitsin trammiga Tondile, kaugemale ei jõudnud, aga asi seegi. Lahe tunne oli. Mõtlesin, et kui Toompeal esimene mees näpud stepslisse pistab, kas siis on ka Vilniuses tunda, aga muidugi polnuks, võib-olla esimesed kümmekond oleksid värisenud.