Positivusel sai muusikat, tsirkust ja nänni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kaasaegse tsirkuse etendus Positivus Festivalil.
Kaasaegse tsirkuse etendus Positivus Festivalil. Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES

POSITIVUSE FESTIVAL

17.–19. juulil

Lätis Salacgrīval

Baltikumi suurim muusikafestival Positivus on veel pisut väiksem kui Euroopa keskmine, kuid plaanib juba tuleval aastal oma haaret laiendada. Reedel alanud festivali tarbeks ehitati Lätti Salacgrīva rannajoone ja männimetsatukkade vahele viie päevaga üles kuus lava ning meeletult suured toitumis- ja telkimisalad. Lisaks panid kümned tuntud brändid nagu Coca-Cola, Adidas, H&M, Rigas Balsam, Jägermeister jt püsti oma meelelahutusalad, kus inimesed võisid erinevaid mänge mängida ja firmade tooteid osta.

Üleöö saabus looduslikult kaunile rannaalale Positivuse festivalile ligi 30 000 muusika ja melu austajat – lillepärgades, loomakostüümides, ümarate päikeseprillide, šortside, kummikute ja maksikleitidega. Kogu kirju seltskond kaotas kolmeks päevaks pea ning andus täielikult pakutavale. 

Üheksandat korda toimunud möll on edukalt mööda. Kui esimestel päevadel sabistas pilvede vahelt veel veidi vihma, siis pühapäev tervitas juba puhta sinise taeva ja päikesepaistega. Positivuse kinosaali nina pista polnud ka põhjust. Ilm hoidis festivalilisi ja sellele vastav oli ka viimase päevani vastu pidanud rahva meeleolu. Pidevalt kalpsasid paljad siresääred, lillepärjad peas, Salazgricva teedel ja festivalialal.

Tagasi üles