Tellijale
Positivusel sai muusikat, tsirkust ja nänni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
POSITIVUSE FESTIVAL
17.–19. juulil
Lätis Salacgrīval
Baltikumi suurim muusikafestival Positivus on veel pisut väiksem kui Euroopa keskmine, kuid plaanib juba tuleval aastal oma haaret laiendada. Reedel alanud festivali tarbeks ehitati Lätti Salacgrīva rannajoone ja männimetsatukkade vahele viie päevaga üles kuus lava ning meeletult suured toitumis- ja telkimisalad. Lisaks panid kümned tuntud brändid nagu Coca-Cola, Adidas, H&M, Rigas Balsam, Jägermeister jt püsti oma meelelahutusalad, kus inimesed võisid erinevaid mänge mängida ja firmade tooteid osta.
Üleöö saabus looduslikult kaunile rannaalale Positivuse festivalile ligi 30 000 muusika ja melu austajat – lillepärgades, loomakostüümides, ümarate päikeseprillide, šortside, kummikute ja maksikleitidega. Kogu kirju seltskond kaotas kolmeks päevaks pea ning andus täielikult pakutavale.