Vilodi Vi on Ricardo Villalobos ja Lod on Max Loderbauer ehk siis microhouse’i visionäär kohtub dub techno pioneeri Moritz von Oswaldi Trio liikmega. Sünnib selle tagajärjel kriuksuv glitchjazz, ehkki Villalobose muusika kõlab ikkagi nii, nagu teeb seda mees, kes sündinud Tšiilis, kuid elanud suurema osa elust Saksamaal – ekstaasi püüdlevad löökriistad, mida represseerib kalgi täpsusega elektroonika.
Villalobos meisterdab vähemalt ühe remiksi kuus, kuid albumid talle ei meeldi, sest need suruvad lood lühikesteks ja nõuavad ka erinevate meeleoludega palasid. Villalobosel, kes teeb DJna maratonsette, on aga ka muusikuna nii, et hea loo korral unustab end salvestama, ja üritab ehk peatuda alles poole tunni möödudes, sest sellest tavaliselt piisab. Nagu mõni mees mängib rongidega, manipuleerib teine helisagedustega. Villalobos ehitab kõik helid ise, ta ei kasuta tarkvara. Ta üritab elektroonilises muusikas akustilise muusika vastet saavutada ja talle meeldib lugudesse auke, tühje kohti jätta. Ta on digitaalse tehnoloogia vastu ja ostab kokku vana analoogvarustust.