Kadastik tunnistabki, et viimase poole aastaga on ta hakanud paljusid asju teistmoodi nägema. Sealhulgas enda varasemat tööd kontsernijuhina ja ülemuseks olemist üldisemalt. Temas on süvenenud arusaam, et kui seitse direktorit on seitse päeva järjest kadunud, ei lähe see lugejatele ega õigupoolest kellelegi korda.
«Kui aga seitse head ajakirjanikku seitse päeva jutti ei kirjuta, tajuvad lugejad seda kiiresti, ja märkavad seda ka direktorid, sest nende jalgealune hakkab siis võbelema. Olen jõudnud järeldusele, et firmale annavad väärtuse eelkõige vahetud loojad, mitte niivõrd tubli haldusaparaat. Ja ka meediaäri osutub edukaks ainult siis, kui selle käivitavaks jõuks on loomingulisus,» tunnistab aastaid Eesti suurimat meediaäri juhtinud Mart Kadastik.