Südi annab endast samuti parima keskealise valge mehe kaitsmisel, keda süüdistatakse lavastuses nii mühaklikkuses, võrreldes naistega palju enamatel ajalehepiltidel esinemises, kõrgemas palgas, joomises kui.... (loetelu võiks jätkuda lõputult).
Põhiauru ongi Sööt millegipärast pannud iseendaga pahuksis oleva ja emotsionaalselt ebaküpse naiskarakteri loomisele, kellele teevad liiga nii mehed (aga neist saab vajadusel tangina üle sõita) kui ühiskond (mis on juba keerulisem juhtum). Naine, kes usub, et kõikides tema hädades on süüdi teised. Peeglisse ta vaadata ei suuda.
Mõistagi on naiste jaoks oma probleemide jagamine väga teraapiline ning nagu naisteajakirjank Anna-Liisa Reppo ka pärast lavastust toimunud usutluses ütles, hakkas ta väga palju kergem juba sellest, kui saatis lavastajale meili koos oma isikliku looga. Seega teraapiagrupi mõttes täidab projekt kahtlemata oma eesmärki.
Lisaks füüsilisele mehele diskrimineerib naisi ka meedia ning meediauurija Merike Kaunissaare etteaste, kus ta ERR-i portaalist pilte vaadates ja kaardikepikesega osutades kui mantrana kordab: «mees-mees-näe,kaks meest-üksik naine tagaplaanil- jälle mees» tuletab mulle meelde ajakirjandusõpinguid, kus samuti igasuguse sellise ajaga tegeleti. Nagu sotsiaalteadustes ikka, tuleb püstitatud hüpotees ju kuidagi tõestada.
Ei saa öelda, et igav oleks olnud, kuid veidi nõutu oli küll saalis istuda. Ühe soojema noodina jäi kõlama see, et Südi, kes alul vist gayst näitleja Tammet veidi pelgas, oli proovide käigus juba niivõrd kohanenud, et nõustus temaga ühele pildile tulema. Kes teab, ehk hargneb seal lava taga muudki lahti.
«Tõelised naised, tõelised mehed ja tõelised teised»
Idee ja lavastus: Tiina Sööt
Laval: Anna-Liisa Reppo, Merike Kaunissaare, Andrus Tamme, Helen Vaher, Olev Südi
Esietendus Vabal Laval 22. oktoobril