«Einoh, täitsa tore tükk oli. Ita Ever on ikka võimas.»
«No ja vaata, see Malmsten oli ka päris hea. Mulle ta meeldib.»
«Jah, nägid, kui naljakaid ilmeid ta tegi siis, kui ta püüdis mitte juua. Lahe. Peaks P-le ka selle triki selgeks õpetama. Võib-olla on kasu.»
«A see mustas kostüümis naine, kirjanik, mis ta nimi nüüd oli. Vot keele peal on ja ei tule meelde.»
«Ta vist pole draamateatri näitleja? Mul ka ei tule ta nimi meelde, tean teda küll, ta mängis «Wikmani poistes».»
«Just! Tiina! Ei, oot, vist oli ikka Liina…? Olmaru? Liina Olmaru. Ta on veel abielus selle, ei tea, mis täna nende nimedega on … selle linnateatri näitlejaga. Ei tea, kas ta päriselus nii palju suitsu teeb? Kui ta oma meest maha jättis, siis ma ka plaksutasin. See oli lahe hetk, mul käis südamest jutt läbi!»
«Nalja sai vähe. Kindlasti esietenduse pärast. Pinges olid.»
«Aga hea lühike oli, ei tea, kas jõuab krimkaks koju. Mulle see eelmine seriaal ei meeldinud. Ega sa ei tea, mida nüüd ETV näitama hakkas?»
Koht: Eesti Draamateatri trepp, vestlejaiks kaks keskea ületanud naist. Mõned minutid varem on lõppenud Eesti Draamateatris Ita Everi 85. sünnipäevale pühendatud lavastuse «Finaal» esietendus.
Tegelikult polegi sellele dialoogile eriti midagi lisada. Eesti Draamateatri uuslavastus on kassahitt (Everi nimi müüb alati saalid täis!), kus leidub mõni üksik ere hetk, kuid üdiselt on tegemist keskpärase lavalooga. Kui see poleks juubelietendus, siis ei peaks sellele sugugi tähelepanu pöörama, sest selliseid halle lavastusi leiab ikka ja alati repertuaariteatrite suurte lavade mängukavast.