Üks suuremaid ja uhkemaid komplekte näitusel on iiri kunstniku Gerard Byrne’i fotodest ja videotest koosnev installatsioon «Uued seksuaalsed eluviisid», mis taaslavastab legendaarse 1973. aasta Playboy vestlusringi, milles eri elualade esindajad arutlevad seksuaalrevolutsiooni tulemuste üle, rääkides samasooliste paaride kooselust, vabaarmastusest, svingimisest, grupiabieludest ja SM-erootikast. Kui mõelda sellele, et Nõukogude Eestis ilmus 1974. aastal «Avameelselt abielust», esimene seksist rääkiv raamat üldse, siis on ehk natukegi lihtsam mõista, miks need teemad Eesti avalikus ruumis ikka veel kiduvad ja komplekse tekitavad. Teine näituse suur staar on eesti kunstnik Minna Hint, kelle päralt on tervet ruumi hõivav installatsioon ja live-performance «Kingitus armastatule», milles seni kaubanduskeskuses turvamehena töötanud Taavi saab kogu näituse lahtioleku ajal tegeleda oma lemmiktegevuse – klaverimänguga.
Ent näitusele tasub minna juba ainuüksi selleks, et näha 1990. aastate eesti kunsti ühe julgema ja ägedama naisskulptori Anu Põdra loomingut, kasvõi tema omal ajal uskumatult uuenduslikke «Vana valgust», «Punaseid sõrmkindaid» ja «Ruumi minu keha jaoks». Anu Põdra pehmete feministlike skulptuuride kõrval ripuvad saksa kunstniku Erika Hocki tekstiiliinstallatsioonid, mis on inspireeritud arhitekt Adolf Loosi poolt tantsija Josephine Bakerile hommage’i või armukingina kavandatud triibulise villa projektist. Ent soe emotsionaalne armudiskursus vaheldub näitusel külma intellektuaalse armudiskursusega, ning viimane saal viib vaataja 1990. aastate yuppie-kultuuri kõledavõitu maailma. Gruusia päritolu kunstnik Meggy Rustamova tegeleb kalgi ja kalkuleeritud ligimesearmastusega korporatiivsel töökohal ning eesti kunstnike duo Johnson ja Johnson läheneb armastusele kui poliitilise kauplemise vahetusväärtusele: hea küll, ma armastan sind ka.