Kontrast töötas ja kandis vilja. Hiinas käisid inimesed sel ajal kõik ühtemoodi riides ja väike eksimus selles osas võis kaasa tuua aresti. Ka sai lääne popmuusikat, juhul kui selleks mingitpidi võimalus oli avanenud (näiteks mõni Hongkongi raadiojaam kätte saada), kuulata vaid väga salaja ja asja ilmsikstulek oleks taas kord lõppenud arestiga.
Olukorda Wham!i kontserdil Pekingis on kirjeldatud kui ootusärevat, ent ka segaduses ja paranoilist. Mõistagi ei osanud publik kontserdil tavapäraselt käituda, kuna puudus vastav kogemus, vastav käitumiskood. Kui bänd tahtis, et publik neile loole plaksu kaasa lööks, hakati hoopis aplausi andma – selline asi oli ju ka varasemast tuttav. Igale kontserdikülastajale jagati ka kassette, mille ühel poolel oli Wham!i üks tuntumaid hitte «Wake Me Up Before You Go-Go» ja teisel poolel hiinakeelne ja hiinameelsem versioon sellest.
Kontsert iseenesest, ehkki ma seal ise küll kohal polnud, aga oli möödunud kõigile asjaosalistele kenasti. Simon Napier-Belli peamine eesmärk kogu selle aastase vaeva juures ei olnud küll niivõrd Hiina sulaaeg välismaailmaga sisse juhatada ja välisinvesteeringute voogu vahendada, vaid anda sellega kõva toonus, et Wham! lendaks USA muusikaturule. Inglismaal oli ta juba suur, aga USAs polnud asi käima läinud.
Esimese lääne bändi kontsert Hiinas läks iseenesestki mõista USAs suure kella külge, ajakiri Time pühendas sellele esikaane jne. Mis muidu oleks aega võtnud mitmeid aastaid, saavutasid nad seekord peaaegu ühe hoobiga. Milline oleks selle loo moraal: eks te ise, head lugejad, nuputage!