Ja hindeks saite te lõpuks…?
Jüri Sillart lõi rusikaga lauale ja ütles, et meil on siin praegu võib-olla esimest korda film, kus autor on ise nii ausalt mängus sees, et see on tema visioon, et ta ei üritagi teha nii, nagu on varem tehtud, vaid minna oma teed. Ja juba selle eest tuleb anda hea hinne.
Mis aga roppustesse puutub, siis ma ei planeerinud tegelikult, et nad nii palju ropendavad, aga kirjutades… hakkavad tegelased ise oma elu elama, ja ma mäletan, et ma põksusin lõpuks kõvasti naerda, kui nad nii ropuks kätte läksid.
Triin Ruumet väidab siinsamas lehes, et on «Tulnukat» kümneid kordi vaadanud, on lausa fänn, ja et tal pole midagi selle vastu, kui keegi tahab pidada «Päevi, mis ajasid segadusse» kummarduseks «Tulnukale».
Kui Marika Vaarik küsib seal lõpus Allarilt, et noh, kas elu on seiklus, siis see tegi küll rõõmu, justkui tsitaat «Tulnukast» («Elu on seiklus, v…u küll!» oli «Tulnuka» moto – T. T.). Väga omanäoline film, hea meel on kohe selle üle.
Aga muud seost ma seal eriti ei näe. Ruumeti filmis on peategelane 1990ndad, «Tulnuka» puhul pole ajastu üldse tähtis, ja muidugi on see palju tinglikum, võimendatum ka.
Kust on pärit teie rullnokad?
Ikka elust enesest. Rullnokkade elu, kogu see subkultuur on ju väga huvitav nähtus, mis kusagile ei kao, vahet pole, millised on nokad – on lihtsalt selline eluviis, eksistentsivorm, mida on tegelikult jumala tore kõrvalt jälgida…