Pööningutantsu egiidi all toimusid tantsuetendused viimast korda neli aastat tagasi, kuigi koreograafina on noored estoonlased kätt (või jalga) proovinud ka vahepealsetel aastatel, ikka põgusalt, ühe-kahe õhtu piires. Nagu seegi kord, mil «Pööningtantsu» (ka «Burning Dance» – põle(ta)v tants) raames etenduvaid koreograafilisi etüüde on võimalik näha kahel õhtul.
Tellijale
Pööningtants... põle(ta)v tants
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õhtu avanud rahvusballeti juht Toomas Edur nentis, et sellised üritused on maailma balletitruppides soositud: tantsijatele antakse võimalus end proovile panna ka lavastajana, et leida uusi ballettmeistreid või pakkuda lihtsalt hoopis teistsugust kogemust. See põhimõte oli kesksel kohal 20. sajandi alguse saksa väljendustantsus, eriti Rudolf Labani ja Mary Wigmani stuudiotes.