Ma ütleks, et head kunsti võib iseloomustada sellega, et see on igale inimesele nii isikupärane ja individuaalne, et on raske mõista, kuidas see üldse kellelegi teisele võiks meeldida. See on nagu siis, kui vaadata esimest korda mõnda David Lynchi filmi. Teose kogemus on lihtsalt nii isiklik, nii privaatne, et lihtsalt ei suuda mõista, kuidas see võiks üldse kellelegi teisele meeldida.
Kidd: Tõsi. See on peaaegu pettumust valmistav, kui see kellelegi teisele meeldib.
Moukarzel: Jajah, tahaks nagu karjuda: «See on ju minu oma!»
Kidd: Näiteks, kas sulle meeldib kuulata Radioheadi koos 100 000 teise inimesega?
Kidd: Selles on midagi, mis võib inimesi häirida.
Moukarzel: Ma arvan, et see on midagi, mis eristab teatripublikut muusikapublikust. Muusikat kuulates on kogu publik justkui üks keha ühes ruumis, liikudes koos.
Kidd: Kuid ma arvan, et see on teatris ka nii.
Moukarzel: Teatris oleks justkui vastuolu: sa oled üksi, kuid samas oled sa ka teistega koos. Kui meelelahutus on ühendav, siis kunst julgustab individuaalsusele. Heas mõttes.
Kidd: Meie lavastustes on inimesed kõrvaklappidega eraldatud ja mulle meeldib mõelda, et mõned kohad lavastuses on päris naljakad, nii et on kuulda naeruhooge. Kuid inimesed on kõrvaklappide tõttu üksteisest eraldatud, nii et naermine ei ole nii tõenäoline, sest naermine on sotsiaalne tegevus. Teatris on naermine päris hirmus asi, sest tunned justkui, et tohiksid ainult siis naerda, kui keegi sinu kõrval juba naerab. Ja see on täpselt see põhjus, miks teatrid pingutavad, et etendustel oleks publikut palju: et sa saaksid enda kõrval olevatelt inimestelt kinnitust, et tegemist on hea kogemusega.