/nginx/o/2016/07/14/5620523t1h23c6.jpg)
Klišeelik kujutlus prantsuse abielumehe arhetüübist on truudusemurdja. Kui juba presidendidki armukesi peavad, ja seda aktsepteeritakse, mis siis lihtsurelikest rääkida.
Klišeelik kujutlus prantsuse abielumehe arhetüübist on truudusemurdja. Kui juba presidendidki armukesi peavad, ja seda aktsepteeritakse, mis siis lihtsurelikest rääkida.
Prantsuse menukaim, «imekauni blondi peaga imelapsena» parnassile tõusnud Florian Zeller (37), kes kirjanikuna on ära teeninud Concourt’i preemia ja kelle näidendid Londonis West Endi lavadel võistlevad edukuselt Agatha Christie, Tennessee Williamsi, Tom Stoppardi ja Alan Aycbourni omadega, on võtnud kirjutada iseenesest banaalse ja ettearvatava lõpuga sarvekandmisloost (täpsemalt vastastikusest sarvede pähetegemisest) Luigi Pirandello või Harold Pinteri vaimus komöödia. Pinterit ja prantsuse absurdidraama suurkuju Eugene Ionescot on Zeller pidanud ka oma eeskujudeks.