Kui ma teen tööd, siis püüan ennast kõigist oma teadmistest lahti programmeerida, või täpsemalt öeldes, kõigest, millest ma arvan, et ma tean. Ma püüan lahti saada oma maitsest, oma dogmadest, oma arvamustest, oma väikesest isikust selleks, et suuta vaadata, suuta näha seda, mis on. Mitte seda, mis ma arvan, et on, või mis peaks olema.
See tähendab, et mul peab olema radikaalne armastus inimeste vastu, kellega ma töötan. Radikaalselt armastada tähendab neist lahti lasta. Tunnistada neid monstrumitena, suure teisena. Selles aktsepteerimises ongi minu armastuse radikaalsus. Ma ei ole lavastaja. Ma olen võõrustaja, aga see on meie pidu. Me kohtume, me töötame ja siis me vaatame seda, kuni arvame, et oleme lõpetanud. Ma ei tee proove. Ma ei korda stseene, kuni me oleme leidnud vahendid või lahendused võimalikult heaks suhtluseks niinimetatud normatiivse publikuga, sest ka see suhtlus on rajatud enda normatiivsele paigutamisele.
Kui sa vabastad kehad keelest ja performatiivsusest, siis jääb järele miski, mis on minu ja partnerite vahel, aga ka meie ja publiku vahel. Ma viskan meelega minema suhtluse tööriistad, sest kunst ei ole suhtlus, kunst on magus vastupanu. Minu töö eesmärk on emantsipeerida, mitte mõne näitleja või pealtvaatajaga manipuleerida. See püüab panna inimesi tahtma olla need, kes nad on, panna nad tantsima, jooma, keppima, teeb neil olemise kergeks ja vabaks ning lõdvestunuks, et nad saaksid rõõmu ajutise hõimu liikmeks. Me esineme igal õhtul, püüame moodustada koos publikuga hõimu. Ja pole vaja öeldagi, aga mõnele inimesele see hõimu-värk ei istu ja neil on lubatud lahkuda. Kui sa teed midagi, kus keegi hakkab iseennast nägema, siis otsustab igaüks ise, mida ta näha tahab.