Tõesta, kui hästi tunned Euroopa filme ja sõida Cannes’i

Amy Winhouse'ist valmis eluloofilm

FOTO: Kaader filmist

Euroopa Komisjon käivitas täna filmivõistluse, mille eesmärk on esile tõsta Euroopa filmide, telesarjade ja videomängude unikaalset mitmekesisust. Kui hästi sina Euroopa filme tead?

Osalejatel tuleb ära tunda 24 MEDIA programmist toetust saanud audiovisuaalteost ning vastata ühele lisaküsimusele, mille abil selgitatakse välja kümme kõige edukamat. Need kümne osalejat võidavad kõik-hinnas reisi 70. Cannesi Filmifestivalile, mis toimub tänavu maikuus. Õnnelikud võitjad saavad festivali akrediteeringu, et tutvuda Euroopa filmitööstuse telgitagustega ning pääsme ühele La Quinzaine des Réalisateurs programmi filmiseansile. Küsimused põhinevad MEDIA programmi 25. juubelisünnipäevaks valminud videoklipil.

EU Film Contesti eesmärk on tõsta teadlikkust Euroopa filmide edust ning kaasata suuremal hulgal noort filmipublikut. Võistlus on osa Loov Euroopa MEDIA programmist, mis toetab filmide arendust ja levi, samuti filmifestivale, kinovõrgustikke, leviplatvorme jm.

Võistlus on avatud kõigile, kel vanust vähemalt 18 aastat ning kes on pärit MEDIA programmis osalevast riigist. Osaleda ei saa inimesed, kes töötavad Euroopa Liidu institutsioonides või filmisektoris. Kõik osalemistingimused on kirjas konkursi reeglites.

Võistlus kestab 17. jaanuarist 17. märtsini 2017.

Võitjad kuulutatakse välja märtsi lõpus 2017.

Võistlusel osalema pääseb SIIT.

Lisainfo ja -materjalidega saab tutvuda SIIN.

MEDIA (akronüüm prantsuskeelsele väljendile Mesures pour l'encouragement et le développement de l'industrie audiovisuelle, eesti keeles – audiovisuaaltööstuse arengut edendavad meetmed) on 1991. aastal ellu kutsutud programm, mis vahendab filmivaldkonnale Euroopa Liidu toetusrahasid. MEDIA programm soodustab Euroopa filmi- ja teleprofessionaalide omavahelist koostööd ning tõstab sektori konkurentsivõimet. 25 aasta jooksul on MEDIA audiovisuaaltööstusesse investeerinud üle 2,4 miljardi euro.

Tagasi üles