Kaks tundi on filmi jaoks, mis sisuliselt kujutab endast märuliballetti, natukene pikk aeg. Keanu Reevesile peale sadavad vastaste lained ning nende koreograafia hakkavad korduma, aju tahaks midagi uut. Nii tabasingi end mõttelt, et kui ma tunneksin hästi käsitulirelvi ja saaksin aru, millised tukid ekraanivõitluse vastastel parasjagu peos on, saaksin ajaviiteks arvutada, kui mitu padrunit kellelgi veel pidemes on.
Tegevustik toimub täielikus muinasjutumaailmas. Luksushotelle asustavad maffiabossid ja palgamõrvarid, terve New York on täidetud salakõrilõikajatega. Tõepoolest, New Yorgi kerjuseid vaatan järgmisel korral sinna sattudes hoopis uue pilguga. Nende külmad pilgud saadavad filmi lõpus surmale määratud John Wicki ja tema nimetut koera, kui nad oma tunniajasel armuajal mööda New Yorki kõnnivad. Ei või olla, et see kõik on ainult väljamõeldis.
Iga märulifilm peab lõpu lähedal oma crescendo’t forsseerima. «John Wick 2» visuaalse pilgari tipp-punktiks saab tulevahetus moodsa kunsti muuseumis, kus on parasjagu näitus «Hinge peegeldused». Vormiliselt kujutab see endast lõputut neoonvalgusega peeglilabürinti. Puhas tsitaat legendaarsest Bondi-filmist «Man with the Golden Gun» (1974). Puudub vaid kääbus Nick Nack. Kui visuaalne mõjuvus kõrvale jätta, siis üsna hõre analoogia: niisama vähe, kui näeme emotsiooni palgamõrtsuka silmis, paistab meile tema hing kalgis neoonpeeglis.
Mis siis, ega see polegi mingi tundefilm. Lõpetuseks kulinaarne pro-tip, mida pakub Itaalia gangster Santino D'Antonio (Riccardo Scamarcio) hetk enne oma surma: «Pardirasvaga maitseb kõik parem.» Kontrollitud.