Moraalinoodid ja faktid pornotööstuse telgitagustest on kokku põimitud ühtseks tervikuks isikliku kogemuse ning lapsepõlve nostalgiaga. Ehk siis nagu tänapäeva üliintensiivses pornos erutatakse ka siin publikut ikka peaaegu kõigist närvipunktidest tugevalt ja korraga.
Naiste osakaal lavastuses on peaaegu olematu. Esiteks figureerivad nad mitmes illustreerivas videoklipis, teiseks võtab lavastuses sõna Sandri vanaema. Elukogenud naise arvamus on efektsem kui näitleja aastapikkune pornopaast, millest ta näitab väljavõtted videoblogist. Sellised reality tv-st tuntud pihitoole on juba üksjagu nähtud ning jutt nendes väga ei erine. Pahed on küll erinevad, aga räägitavat tead sõna-sõnalt ette. Rääkimata lahendusest, kus üks sõltuvus asendatakse teise natuke tervislikuma sõltuvusega. Seetõttu on värskendav kuulata, kuidas vanaema mõistab teemat, millest räägitakse harva isegi väga lähedastes suhtes.
Kui Sander Rebase jaoks on üksi laval möllamine esmakordne, siis Kinoteatri jaoks on isikliku kogemuse ja ühiskondlikult hella teema sidumine tervikuks see, mille järgi neid teatakse ja mida neilt tegelikult oodatakse. Lisaks aastavahetusele ETVs. Tegu on kollektiiviga, kelle lavastusi ootab huviga iga endast vähegi lugupidav kultuurihuviline noor ja kelle etendusi vaatavad ka need, kes teatris pigem ei käi.
Seetõttu ongi raske ennustada, et mis ja kuidas võiks kellelegi meelde jääda. Kindel on see, et kes julgeb teadmistega hiljem seltskonnas hiilata, võidab suhtluspunkte – võib-olla mitte nii väga tarkusepunkte, kuid julguse omi kindlasti.
Ilmselt võib sellest lavastusest olla abi ka moodsa aja tööintervjuul. Mõelda vaid, kui tihti on CVsse märgitud huvina teater ja kui tulevane tööandja küsib, et mis oli viimane lavastus, mida kandidaat vaatas ja tema vastab, et selleks oli «Ei tao». Ütleme, et sellel juhul ei ole vaja tööintervjuu lõpus küsida, et kas kandidaat usub tulnukatesse. See on millegipärast üks neist jaburatest küsimustest, millega tänapäeva personaliinimesed armastavad tööotsijaid proovile panna.
Idee ja esitus Sander Rebane
Lavastaja, dramaturg Paavo Piik
Helikujundus Veiko Tubin, valguskujundus Emil Kallas, lavakujundus Kristjan Suits
Esietendus 17. veebruaril Kanuti Gildi Saalis (Kinoteater)