Väga kerge on närvide säästmise eesmärgil mitte klikkida uudistele, mille reljeefne pealkiri annab aimu, et loetavaga ei saa nõustuda. Teatrisaali tulnud vaatajal seda luksust pole, ta on sunnitud viibima etenduse lõpuni ideede keskel, mille tõttu käib mööda selgroogu õudusjõnks ja mõistus tõrgub kuuldut uskumast. Sellepärast ongi poliitilist teatrit vaja.
Tellijale
Sildistava hinnangu varjus on hirmunud laps
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mari-Liis Lill on Eesti teatripildis üks kõige jõulisemalt oma liini ajav lavastaja, kelle osalusel valminud lavastusi tahaks poliitilise teatri asemel nimetada pigem kodanikuteatriks, rohujuuretasandil ühiskonna reformimiseks. Soov väikeste sammudega maailma paremaks muuta ei jää vaid kauniks mõtteuiuks, vaid seda saadavad selged teod, mille mõju kestab kauem kui esietendusega kaasnev turundusfuroor. Lavastusega «sugu: n» kaasas käinud samanimelisest feministlikust ajakirjast anti sügisel välja teine number, lavastuse «Teisest silmapilgust» trupi liikmed õppisid proovides eesti ja vene keelt ning depressioonist rääkiv Linnateatri ja Draamateatri koostööprojekt tekitas laiema avaliku diskussiooni.