Räägitakse, et moodi on lihtne armastada. Ja ilmselt vastab see tõele, sest tänapäeval on üha keerulisem leida kedagi, kel oleks täiesti ükspuha, mida ta selga, jalga ja pähe paneb. Me kõik vajame, et stiilselt disainitud kehakatted aitaksid meil väljendada oma isikupära, olla vastavalt vajadusele väliselt nooruslikumad, naiselikumad, mehelikumad, seksikamad või boheemlaslikumad, kui nimetada vaid mõnda levinumat imagoloogilist identiteedikategooriat.
Tellijale
Anu Kikas: Eestlaste moeteadlikkus on sellel sajandil kõvasti kasvanud (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ometi näib, et sealjuures on nii tarbijatel kui ka potentsiaalsetel rahastajatel raske tunnustada moodi kunstina ning väärtustada selle valdkonna parimaid tegijaid võrdsetel alustel näiteks skulptorite, arhitektide ja maalikunstnikega.