Anu Kikas: Eestlaste moeteadlikkus on sellel sajandil kõvasti kasvanud (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Anu Kikas
Anu Kikas Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Räägitakse, et moodi on lihtne armastada. Ja ilmselt vastab see tõele, sest tänapäeval on üha keerulisem leida kedagi, kel oleks täiesti ükspuha, mida ta selga, jalga ja pähe paneb. Me kõik vajame, et stiilselt disainitud kehakatted aitaksid meil väljendada oma isikupära, olla vastavalt vajadusele väliselt nooruslikumad, naiselikumad, mehelikumad, seksikamad või boheemlaslikumad, kui nimetada vaid mõnda levinumat imagoloogilist identiteedikategooriat.

Ometi näib, et sealjuures on nii tarbijatel kui ka potentsiaalsetel rahastajatel raske tunnustada moodi kunstina ning väärtustada selle valdkonna parimaid tegijaid võrdsetel alustel näiteks skulptorite, arhitektide ja maalikunstnikega.

Eestlaste moeteadlikkust on alates 2007. aastast parandanud Tallinn Fashion Week (TFW), mis toimub tänavu 12. korda. Sellel astub üles 14 Eesti moedisaini paremikku kuuluvat moekunstnikku ja brändi. Alanud nädalal aset leidva TFW eel oli minu vestluspartneriks ürituse peakorraldaja Anu Kikas.

Tagasi üles