Aga ta mõtles ümber. Vist sellepärast, et ta armastab kino. Tõepoolest armastab. Kui suurt filmi ei saa teha nagu Vene ajal, teeme väikest. Saime kokku ja rääkisime. Vaidlus käis selle üle, et kui loos on ainult isa ja poeg, kas siis peab ema ka näitama, isegi kui tal loos midagi teha pole. Tema arvas, et isegi kui ema elusast peast ei ole, teeme foto mustas raamis, on midagigi. Lõpuks jäi ka foto ära. Aga me vedasime kihla. Tema ütles, et rahvas hakkab ema taga nõudma, mina arvasin et ei. Kino mõttes on ta kahe jalaga maa peal. Mõnikord on see hea, mõnikord mitte. Ma ei ütle, kes kihlveo võitis.
Kohe esimesel võttel läksime tülli. Ta oli just enda arvates kenasti teinud, kui ma pomisesin midagi, et see polnud päris see... Tema käratas, et ta on kõik läbi mõelnud, isa käitub sellisel hetkel just niimoodi. Ma läksin Hõraku rõdule, me filmisime Hõraku korteris telemaja kõrval, ja tegin kaks suitsu järjest. Pühkisin pisarad ära, tulin tuppa tagasi ja tegime tööd edasi. Paar sellist korda oli veel, ta ei hoidnud tagasi, nähvas ära. Aga üldiselt läks asi paremaks. Ta õpetas vaikselt, kuidas oleks õigem teha. Ükskord oli kell kaks öösel ja meie lapsnäitlejal, kes oli umbes seitsmene ja surmväsinud, oli nutt kurgus. Lõpuks ta nuttiski. Lemps viis mu nurga taha ja ütles, et paneme nüüd kaamera käima, praegu saame õige asja kätte, ta ju nutab niikuinii. Tuleb süda kõvaks teha! Ta ei halastanud endale ka. Tegi kätekõverdusi kümme duublit järjest, jooksis treppidest üles ja alla, nii et kõik kartsid, et tal ütleb süda üles. Õnneks ei öelnud. Ta oli siis noor mees, viiekümnene.