Paar aastat tagasi, enne kui Adele’i uus plaat ilmus, ehk juba 2014 aastal käisid jutud, et uus materjal on kohe tulekul ja välikontserdid ka, et mitu miljonit siis pakute? Me olime kõik hämmingus. Pakkumised paluti teha välikontsertidele, staadionitele – oot, Adele’i välikontsert, staadionid? Mida ta seal siis teeb?
Meile tundus, et Adele ei sobi staadionitele, kuidas saab järsku tema artistitasu niimoodi pärast kahte plaati kosmoseavarustesse tõusta? Aga nüüd, palun väga. Ma ise teeksin ka kõik, et saada ta välikontserdile! Ta on üks nendest artistidest, kes ilmselgelt kõnetab inimesi, ning pole vahet, kas staadionil, lauluväljakul või areenis ning klubis. Ta müüks ka Eestis lauluväljaku vabalt täis.
-Eks need täpsed summad ole mõistagi konfidentsiaalsed, aga miljon ühe kontserdi eest ei ole enam midagi erakordset?
Absoluutselt ei ole, see on täiesti tavaline. Staadionikontsert Lääne-Euroopas ikka naljalt alla miljoni ei jää. Tegelikult algab mõnede esinejate puhul miinimumtasu isegi mitmest miljonist. Kui sa teed miinimumpakkumise – ja õnn on, kui sa seda miinimumpakkumise summat tead, sest tavaliselt seda sulle ei öelda –, siis on see nagu kohvipaksu pealt ennustamine, tunde järgi.
Kui sellise pakkumise teed, siis võidakse sinuga arvestada, aga mingit garantiid ei ole, et show’ saad. Ja kui sa oledki saanud, oletame, et on õnneks läinud, siis tuleb tuleb agendilt memos pikk nimekiri niinimetatud kompenseeritavatest kuludest. Seal on sellised toredad kuluartiklid nagu lava, barrikaadid, mööbel artisti toa sisustamiseks, generaator ja nii edasi, ning nende taga mitme nulliga numbrid. Promootor peab kõik kinni maksma, mingit mõtet vaielda ei ole. Promootor ei võida peaaegu kunagi ja sa ju ei taha show’d kaotada... See on täielik ulme!