Prantsuse režissööri Bertrand Bonello päevakajalise põnevusdraama «Nocturama» teises pooles on stiilselt üles võetud stseen, kus üks filmi noortest kuritegelikest peategelastest kihutab keset ööd kartautoga inimtühjas kaubamaja koridorides muretult ringi, olgugi et lõi kaasa Pariisis paanika vallandanud terrorirünnakute organiseerimises. Samal ajal, kui kogu linn ootamatute plahvatuste pärast hirmust väriseb ning meedia kihab, redutavad kaose vallandanud uhked radikaalid nimelt värvikirevas kohas, kus lõbutsemiseks leiab sadu viise. Nad kuulavad valju muusikat, käperdavad mannekeene, proovivad selga riideid, võtavad vanni ning vehivad lelupoest saadud mängurelvadega, tundes jahmatavat ükskõiksust dramaatiliste kuritegude tagajärgede suhtes.
Bonello ei keskendu kahevaatuselises «Nocturamas» teadlikult pahategijate motiividele, vaid kujutab neid üksikasjalikult oma põrgulikke plaane ellu viimas ning seejärel üheskoos tühjas kaubamajas häbitult aega veetmas. Nende põhimõte on: «Kõigepealt töö, siis lõbu.» Kuna fookuses ei ole terrorirünnakute täpsed tagamaad, vaid rünnakute korraldamise meetodid ning sellele järgnev tähistamine, võib nii mõnigi vaataja enda käest õlgu kehitades küsida, millist eesmärki «Nocturama» üldse kannab, aga filmi võlu peitubki teistmoodi lähenemises teemale, mis päriselt Pariisis toimunu tõttu tundub äärmiselt aktuaalne.
Bonello film ei ole kaugeltki reaktsioon või kommentaar Pariisi lähiaastatel tabanud terrorile, sest «Nocturama» keskne idee tekkis autoril palju varem. Samasugune olukord oli hiljutise põnevikuga «Bastille’ päev», kus Idris Elba mängitud CIA agent püüab välja selgitada, kes on süüdi Pariisis toimunud terrorirünnakutes, kuid erinevalt tollest filmist on «Nocturama» mõtterikas ja kunstiliselt tugev (kiitus mõjuva värvi- ja muusikavaliku eest). Käesoleva loo teevad õudustäratavaks ennekõike selle keskmes oleva terroristide seltskonna mitmekesisus; nende ülevoolav ülbus, enesekindlus ning intelligentsus.