Oleks patt öelda AK uue filmi kohta, nagu oleks tegu justkui vana hea veiniga. Esiteks, AK joob viina või õlut. Praegu, kuuekümneselt muide ei joo peaaegu üldse. Aga uus AK film on siiski täpselt sama hea nagu vanad head AK filmid. Ta ei karda ennast mõne aasta pärast uues filmis jälle korrata, sest tal on ikka oma publik, Tokyost New Yorgini.
Mõnes mõttes ongi AK kaubamärk vanad asjad: vanad autod, mitu kilo kaaluvad mobiiltelefonid, faksimasinad, millega saab ka paberkoopiat teha... Tema filmides söövad tegelased alati päris taldrikutelt, isegi kui nad pole restoranipidajad nagu härra Wikström ja tema töövõtjad. Mitte iial ei kasutata pappaluseid ega kartongtotsikuid, ikka klaasist joob õige inimene, loe: AK filmi tegelane. Ja inimesel on aega. Enne mõtleb, kui ütleb, kui üldse ütleb. Enamasti polegi midagi lisada, sest kõik on niigi selge. Mitte mingil juhul ei räägi keegi palju, mitte mingil juhul mitte kunagi ülearu.
Täpsus ja lakoonilisus kõigis detailides ongi AK kullaproov. Tundub, et ta ei teegi vigu: kui film läheb käima, kulgeb kõik täiuslikult nagu hea kontsert suurepäraste interpreetidega. Võib aru saada, et osal kriitikutest on raske üle saada oma déjà vu-elamusest, tahaks ikka uut ja modernsemat, mis?
Soome arvustused sellele filmile läksidki muide kahte lehte: Helsingin Sanomat pritsis mürki, Tampere Aamulehti, suuruselt teine päevaleht, oli vaimustuses. Minu meelest see ongi AK filmide üks võlu, et midagi eriti pidulikku korda saatmata kutsub ta esile arvamusi seinast seina. Venelased ütlevad, et on veregrupi küsimus, kas film meeldib või ei. Näib nii, et minule AK veregrupp sobib.