Kumbki näitusel esinevatest figuuridest ei kuulu ametlikku ega ka vähem ametlikku kohalikku kunstiskeenesse ja ka tööde teostus ei hiilga kvaliteedi või põnevate võtetega. Kui võtta aga «Sisemist põlemist» outsider art'i näitena, siis on kõik okei, võib näitust vaadata ja selle üle mõtiskleda küll.
Auto on kõige suurem väärtus, auto viib sind minema. Autoga sõites ei pea sa telefoni vastu võtma ja mõne närvilise projektijuhi igavat juttu kuulama. Autoga saab röövida panka ja saata võimalikule kopuleerimisele viitavat signaali Brigitte Bardot' või Anna Karina laadsele, tõeliselt ilusale, tõeliselt naiselikule naisele.
Nii Laasneri kui Koobi (eriti Laasneri) markantsed kujud leegitsevad ja suitsevad selgelt töödele mittemahtunud tsoonidest. Või siis läigivad hoopis vikerkaareliste õliloikudena. Moodsaid väärtusi (taimetoit & co) eiravad mehed mõjuvad ajaloole jalgu jäänud vrakkidena, nii nagu kunagise megasaate «Top Geari» kordused televisioonis. Puhas rõõm kiirusest ja metallile antud kaunist, tihtipeale fallilisest vormist, seda ilma igasuguse eneseanalüüsi, liigse mõtlemise ja tagasivaatamiseta – autoga kihutades on soovitatav põhiliselt ikka edasi liikuda. Antud maailmavaade ühendab mõlema näitusel esineva maalija töid, mis ei tähenda, et nende esteetikas midagi sarnast oleks.
Koobi autod liiguvad inimesele arusaamatust kiirusest, tühjusest ja numbritest loodud maailmas, virtuaalreaalsuses, vältides kokkupõrkeid ehitistega, et mitte pikslitemerre uppuda. Dekoratiivsed, moonutatud proportsioonidega naised on Koobi «linna» hoonete ja sõidukite vahele näiliselt paigutatud vaid proportsioonide selgitamiseks. Nende kehad on haprad ja ilmselt oskavad nad näiteks hästi parkuurida ja räägivad jaapani keeles. Aga üldiselt oskavad nad eelkõige hästi auto kõrval poseerida ja tähendusrikkalt otsa vaadata. Alati ei pruugi anumas hinge olla.