Kasside tegemiste jälgimises on oma võlu. Ehkki süžeeliselt ei pruugi filmis olla midagi raputavat, köidab «Kedi» vaatajat, haarates ka neid, kes tavapäraselt ehk pigem koerafilmidele kaasa elavad. Majakatustel turnivad kassid, Istanbuli varjulised tänavanurgad, maalilised linnavaated ja taustal tümpsuvad melanhoolse kõlaga Türgi popmuusikapalad loovad lihtsalt sedavõrd lummava koosluse.
Dokumentaali muudavad paeluvaks ka operaatorid Alp Korfali ja Charlie Wuppermann (kes muuseas on Toruni abikaasa). Näeme pikki lähivaatekaadreid, mille vältel pole teha muud kui kassiga ainiti tõtt vahtida. Üle kinoekraani laotuv kassipilk on taotluslik. Arusaam, et silmad on hinge peegel, on sedapuhku laiendatud ka kassidele. Püütakse avada kriimuliste rohesilmade hingeelu, nende intrigeerivat sisemaailma. On ka kaadreid, kus kassi tasandile langetatud kaamera näitab maailma hiirekuningate positsioonilt.
Kaamera eksib siiski harva näljas või kesistes tingimustes elavate kasside hulka. Põgusalt riivatakse linna muutumise ja sellega kaasnevate rohealade – kasside senise pärusmaa – kahanemise küsimust. Probleemid, mis võivad tekkida linnas, mille tänavatel hulgub sadu tuhandeid kasse, jäävad enamjaolt siiski puutumata. Nälg pole seejuures ainus murekoht.
Näiteks seadis möödunudtalvine lumetorm ohtu paljude tänavaloomade elu. Kohalikud elanikud tegutsesid tähelepanuväärse suuremeelsusega. Loomasid lubati poodidesse ja restoranidesse, koertele ehitati pappkastidest ulualuseid. See paneb mõtlema, et ehk on «Kedi» soe ja päikeseline foon tõesti ainuõige lähenemine, sest vaatamata probleemidele näib Istanbuli tänavakasside ja inimeste suhe omamoodi idüllina.