Kõige enam põrub «Seitse õde» oma karakterite vaatajale tuttavaks tegemisel. Arvestades, et «Lohetätoveeringuga tüdruku» triloogiaga läbi löönud võimekal Rootsi näitlejataril Noomi Rapace’il tuleb välja mängida seitse rolli, langeb lõviosa koormusest just inimkompilatsiooni Karen Settmani õlule.
Kuidas selline tükikaupa elamine, oma huvide ja isiksuse piiramine, ühe isikuna toimimine õdesid mõjutada võiks, on enam kui põnevad küsimused, mis aitaks nende vahel välja mängida hulga intrigeerivaid kihistusi ja omavahelisi suhteid.
Wirkolal on naiste eristamiseks varuks märksa lihtsam lahendus: panna ühe pähe blondid, teisele tumedad, kolmandale punased, neljandale lühikesed juuksed ja viiendale lihtsalt müts. Et seitsme tegelase isiksused saavad nii nõrgalt kaardistatud, on keeruline neil sisulist vahet teha ja seega ka neile sügavamalt kaasa elada.
Hea ulme puhul on kõige tähtsamad muidugi ideed. «Seitsme õe» lubav kontseptsioon läheb jõuetu märuli, autoripositsiooni puudumise kujutatud eetiliste dilemmade ja logiseva loogika nahka. Küllap saab filmi rohkem nautida, kui mitte küsida – siinkohal spoilerihoiatus lõigu lõpuni –, miks ei lähe õdesid küttivad kurjamid terve ööpäeva jooksul korterisse, kus peituvatest tüdrukutest nad teadlikud on.
Või kui põhjuseks on avalikkuse tähelepanust hoidumine, siis miks õdedele lõpuks ikkagi suure militaaroperatsiooniga peale lennatakse. Või kuidas üldse mitmikute külmutamisest tuhastamiseni jõuti, ilma et keegi sellele kuidagigi jälile saaks. Ja miks seitsmikute avastamine maailmakorra sedavõrd uppi peaks lööma. Või miks isa parim lahendus ühe tüdruku näpu kaotusele kõrgtehnoloogilises tulevikus on ka ülejäänud kuuel näpp otsast lõigata. Või miks pagana pihta tundus üldse parim idee seitsmele tüdrukutele just nädalapäevad nimedeks anda.
Ka keskse müsteeriumi, kuhu kadus Esmaspäev (nõnda on film ka paljudes riikides pealkirjastatud), lahtiharutamisega kaotab film õigupoolest kannatuse juba esimesel kolmandikul, muutudes paranoiatrillerist lihtsalt rohket ringijooksmist ja erakordselt puist märulit sisaldavaks sahmimiseks. Raske on aru saada, mis selle hooletult kokku hakitud ühepajatoidu juures Wirkolat huvitab või vaatajat kõnetama peaks.
Keerulist kompotti arusaadavaks tervikuks vormida pole kahtlemata võimatu töö, näiteks Lõuna-Korea andekamaid lavastajaid Bong Joon Ho on suutnud üleloomulike detailide ja erinevate žanritunnustega mängides lavastada võrratult rikkalikud ulmefantaasiad «Snowpiercer» ja tänavune «Okja». «Seitse õde» laseb seevastu tohutu potentsiaali tuulde, jäädes loolt ebausutavaks, kunstiliselt igavaks, tonaalselt ebakindlaks ja sisuliselt lihtsalt pinnapealseks.