Ent nii Theatrumi kui ka Eesti Draamateatri etenduste piletid müüdi läbi juba suve hakul. Nagu ka Andrus Kivirähki kirjutatud ja lavastud «Köstri» omad – selles Tallinna Linnateatri monotükis mängib Peeter Tammearu.
Julgustükk, mis osa publikut lummab ja teist osa ehmatab, on kindlasti Sulev Keeduse «Somnambuul». Teatrikriitik Madli Pesti on leidnud, et kuigi Keeduse lavastus ei köida rahvamassi, on seda siiski Rakvere teatri mängukavva vaja. «Kuna on andnud näitlejatele põnevat ja arendavat tööd. «Somnambuul» kuulub lavastuste hulka, mis ei unune kohe pärast teatrisaalist lahkumist, vaid meenub veel nädalaid ja kuid hiljem, jääb vaataja sisse urgitsema.»
Nii nagu «Somnambuul», paneb Pesti hinnangul inimloomuse ja selles valitsevate tungide üle mõtlema ka Ugala «Soo». Neis mõlemas on hinnatud teatrikriitiku sõnul tunda inimloomuse tumedamat allhoovust.
Eesti teatri aastaauhindadega pärjatud lavastustest sõidavadki Tartusse Ugala teatri «Soo» ja sama teatri «Moraal». Humoorika ja haarava noortemuusikali «Moraal» eest pälvis lavastaja Marika Palme Salme Reegi nimelise auhinna, Eva Kolditsa lavastatud «Soo» tõi helilooja Jaak Lutsojale Eesti teatri muusikalise kujunduse ja originaalmuusika aastaauhinna.
Kunstnikuauhinna võitis Liina Keevallik ning tema tööd saab näha Vaba Lava ja R.A.A.A.M.i lavastuses «Ma pigem tantsiksin sinuga». Oleg Soulimenko lavastuses osalemise eest sai Nikolai Bentsler parima kõrvalosatäitja aastaauhinna.
Videosalvestusena näeb Tartus NO99 lavastust «NO40. Pööriöö uni» (Ene-Liis Semper / Tiit Ojasoo), mis kuulutati sel kevadel Eesti teatri aastaauhindadel etenduskunstide ühisauhinna laureaadiks.