See on see teatrilegend, mis käib Eesti Draamateatriga kaasas. Sellega pole mõtet võidelda.
-Olen kuulnud, et draamateatris on mõned näitlejad, kelle nõusolekust ja toetusest sõltub, kas majja tulnud lavastaja ideedega läheb ülejäänud trupp kaasa või mitte.
Ei oska sellist asja kommenteerida. Aga selliseid isiksusi, kelle kaasatulekust lavastuse õnnestumine sõltub, on igas teatris, ma ei arva, et see oleks Eesti Draamateatri eripära. Pigem arvan, et kuna siin teatris on kõik staarid, siis kõigil on siin mõju.
-Läheme tagasi 2006. aasta soovide juurde. 2010 pidi olema Eesti Draamateater koht, kuhu tahab tulla ja kus tahab olla publik, teatritegijad, uued loomingulised jõud.
Tahavad tulla. Me pigem peame ütlema, et sel aastal rohkem inimesi tööle võtta ei saa.
Publik tahab samuti tulla. On üllatav, kui suurele osale publikust on oluline tulla just siia majja, et käia just Eesti Draamateatris etendustel. Tegime publiku seas uurimuse, et mille põhjal nad otsustavad draamateatrisse tulla. Esimene asi oli, et sõber soovitas. Järgmiseks põhjuseks oli konkreetne näitleja. Lavastaja oli umbes kuuendal-seitsmendal kohal – võiks tõusta.
-... vähemalt sisuliselt Eesti rahvusteater.
Rahvusteatri taotlus tekkis koos Eesti Vabariigi taasiseseisvumisega. Mõte oli saada oma seadus ja eelarverida, nagu see on rahvusooperil. Ma ei arva, et eraldi seadust tegelikult vaja oleks, oma eelarverida oleks muidugi tore.
Sisuliselt rahvusteater oleme aga seetõttu, et proovime hoida eesti dramaturgial silma peal. Mul pole midagi autorilavastuste vastu, aga maailm on väga häid tekste täis. Eesti Draamateater seisab klassika peal, see on õige, sest oleme teater, kellel on suur trupp ja me saame klassikat mängida.