Programmi abiga on tantsijal võimalik virtuaalselt olla esinemisolukorras, sellega turvaliselt kohaneda ja treenida end oma hirmuga toime tulema. Tehtud katsed on näidanud, et pärast kolme Limelighti sessiooni vähenes tantsijate esinemishirm tunduvalt.
Toepfer: Mul on kummaline mõelda, et inimesed, kes tahavad tegutseda etenduskunstide valdkonnas, kardavad lava. Kerge esinemisnärv on loomulik ja hea, sest mobiliseerib endast parimat andma, kuid esinemishirm, mille ületamiseks on vaja kasutada virtuaalreaalsust, on mõnevõrra hämmastav.
Jääb mulje, et on inimesi, kes tahavad küll professionaalselt tantsida, kuid mitte tingimata esineda, või siis esineda ainult oma sõpruskonnale, mis on väga ohutu ja turvaline. Siit saab ilmselt alguse tants, mille ainus referent on tants ise ja mis ideaalse toimumiskeskkonnana näeb tantsustuudiot.
Einasto: Stuudiopõhine tants?
Toepfer: Just. Väga suur hulk tantsu, mida ma olen viimastel aastatel laval näinud, on olemuselt stuudiopõhine, see tähendab, et tants tegeleb iseenda probleemidega ja on iseendale, st üksnes kehale ja liikumisele kui sellisele suunatud ega seostu välismaailmaga.
Einasto: Liigutused ei ole millegi tantsuvälise väljendamiseks või sõnumi edastamiseks, vaid sõnum iseendas? Nii-öelda oma naba imetlemine?
Toepfer: Ma vist lausa nii ei ütleks, kuid liiga sageli tajun kartust minna stuudiost välja, pelgust näha seda, et inimkeha ja selle loodud liikumine ei pruugi tingimata olla üksteisega seotud, nagu toob esile motion capture, mis õõnestab veendumust, et tantsimise aluseks on inimkeha.