Kui Mary Harron, hilisem «Ameerika psühhopaadi» lavastaja, Jonesi 1980. aastal Smash Hitsi tarvis intervjueerib, on Jones Londonis reklaamimas reggae-singlit «Private Life» ja esineb «Top Of The Popsis». Stuudiomaja ees kargab ta autost väljudes plaadifirma pressiesindaja selga ja nõuab sõitu.
«Private Life» oli Jonesi esimene singel, mis Suurbritannias tabelisse pääses (17.), ja pärines see albumilt «Warm Leatherette», mida lindistati Jamaical, teiste hulgas Sly & Robbiega.
Jonesiga on tema üheksakuune poeg, aga muidu palju muutunud pole. Jones käib kord nädalas poksitrennis ja kui temalt küsida, mida ta vihaseks saades teeb, vastab ta: «Ma tapan! See on kohutav. Ma andsin oma agendile lõuahaagi ja lõin ta peaaegu oimetuks.» Jones teatab, et mehed kardavad teda, kuna ta on sõltumatu, aga tegelikult talle ei meeldi üksi olla.
Jones ütleb, et talle on pakutud näitlemist, aga ta on kõik tagasi lükanud: «Pakuti «Charlie ingleid», aga ma ei lähe ju ometi televisiooni.» Jones tahab minna moest kaugemale ja sellepärast ei saagi osta Grace Jonesi riideid, sest ainult riietega Jonesiks ei saa.
Jonesi tippteoseks peetakse «Slave To The Rhythmit» (1985), mille plaadil ja videos pandi Jones tükkidest kokku, abiks stuudiotrikster Trevor Horn ja Goude. Jones oli nagu Goude’i projekt, too kujundas ka plaadikaane. Plaat oli mõeldud kontseptalbumina, kõik ühe loo versioonid. Horn nikerdas igal nädalal erineva versiooni ja kulu paisus lõpuks 385 000 dollarile. Kuna aasta varem jõudis kinno Jonesi osalusel «Hävitaja Conan» ja siis Bondi-film «A View to a Kill», sai Jones väga kuulsaks. «Slave To The Rhythmit» osteti miljon.
Grace Jones: Bloodlight and Bami
18.11 kell 17.30 Tallinn, Coca-Cola Plaza saal 2
19.11 kell 19.00 Tallinn, Sõpruse kino
22.11 18.15 Tartu, Athena keskus